حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
در راه بودن بسته حمایتی صنعت دام و طیور
04 مرداد 1401 - 11:22
شناسه : 13142
5
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران گفت: در پی دستور وزیر جهاد کشاورزی بسته حمایتی صنعت دام و طیور برای حمایت از تولیدکنندگان این صنعت در ۵ بند با آنالیز قیمتی به هیات دولت ارایه شده است.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، مجتبی عالی افزود: این پیشنهاد در پنج بند از جمله کالا برگ (کوپن برای خرید محصولات پروتئینی) ، تخصیص نهاده به صورت مدت دار توسط بانک‌های عامل، خرید تضمینی طبق قیمت تمام شده محصول، تخصیص بازار گوشت و صادرات دام زنده در اختیار تشکل‌ها قرار بگیرد.

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران اظهارداشت: به دولت پیشنهاد دادیم که با در نظر گرفتن مراکزی محصولات پروتئینی از تولید به عرضه به صورت مستقیم و با بدون واسطه در اختیار مردم قرار بگیرد که همین امر موجب متعادل شدن قیمت‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد: اکنون پیشنهاد ما برای تصمیم‌گیری نهایی در اختیار هیات وزیران و شورای امنیت ملی قرار گرفته است و طی دو سه روز آینده مشخص می‌شود.

عالی براین باور است که اگر دامداران فضا را آرام نگه دارند می‌توانند با حمایت‌های دولتی به شرایط عادی تولید بازگردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.