حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4559 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
دیدار وزیر جهاد کشاورزی با کارکنان‌ سازمان مرکزی تعاون روستایی و مدیران عامل تشکل‌های ملی بخش کشاورزی
01 تیر 1402 - 18:44
شناسه : 17281
7
دکتر محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با کارکنان سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و مدیران عامل تشکل‌های بخش کشاورزی بر لزوم حضور پررنگ سازمان و تشکل‌ها در زنجیره‌های تأمین، توزیع و ارزش بخش کشاورزی تأکید کرد و گفت: واگذاری تصدی‌گری و نیز حمایت‌های لازم از تشکل‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

وی ادامه داد: زیربخش های وزارت جهاد کشاورزی باید در تعامل با یکدیگر به پیش بروند و چالش های بخش کشاورزی را مرتفع و راندمان را افزایش دهند.

دکتر نیکبخت با بیان اینکه باید همچنان با فعالیت هایمان از پشتیبانی مجلس شورای اسلامی برخوردار باشیم، افزود: تشکل ها در اولین گام برای حضور بیشتر در بازار محصولات کشاورزی خریدهای توافقی محصولات از کشاورزان را افزایش دهند و حضور بیشتر در بازار محصولات داشته باشند و باید به سمتی پیش برویم تا نقش آفرینی و تاب آوری تشکل ها افزایش یابد.

وی تصریح کرد: نظام بهره برداری از محورها و امور با اهمیت وزارتخانه محسوب و نقش بسزایی در بهره وری و رشد تولید دارد و باید حفظ و توسعه ساختار آن در اولویت دستور کار سازمان قرار گیرد؛ زیرا وظیفه این سازمان بسیار اهمیت دارد و میتواند بخش کشاورزی را تدارک و پشتیبانی کند.

در پایان وزیر جهاد کشاورزی از زحمات و همکاری صمیمیانه تشکل های بخش کشاورزی و کارکنان سازمان در تحقق اهداف بخش تعاون تشکر کرد.

گفتنی است؛ در این دیدار اعضا هیات مدیره و نماینده تشکل‌ها با بیان اینکه این انتخاب را به فال نیک می‌گیریم و آمادگی داریم تا براساس سیاستها و برنامه های شما در وزارتخانه همسو و هماهنگ در بحث امنیت غذایی و مسائل کلان به عنوان بازوی توانمند در کنار شما باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.