حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4564 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
ذخیره‌سازی ۹۰۰ تن خرما برای تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان
26 بهمن 1402 - 18:32
شناسه : 20975
1
سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از ذخیره‌سازی ۹۰۰ تن خرما برای عرضه با نرخ مصوب در روزهای متنهی به ماه رمضان خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، به گفته دکتر فصاحت در راستای تنظیم بازار خرما علاوه بر ذخیره‌سازی با تصمیم وزارت جهادکشاورزی عوارض صادرات خرمای مضافتی نیز از صفر به ۵۰ درصد افزایش یافت، اعمال تعرفه جدید از یک هفته دیگر آغاز و تا پایان خرداد سال آینده ادامه خواهد یافت.

در این مصاحبه دکتر فصاحت گفت: استانهای مختلف خرمای مضافتی درجه یک را با قیمتی که کارگروه مربوطه در استان تعیین می کند، حداقل ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌کنند و انشالله از یک هفته قبل از شروع ماه مبارک رمضان هم نسبت به توزیع و عرضه خرمای ماه مبارک رمضان اقدام خواهد شد.

دکتر فصاحت افزود: عرضه خرما تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و اگر ضرورتی بر تأمین بیشتر این میزان باشد باز هم اقدام لازم صورت خواهد پذیرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.