حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4549 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
رایزنی‌ با راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برای حمل و نقل نهاده‌های دامی
07 تیر 1400 - 10:55
شناسه : 7966
9
مجری طرح پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از تولید در بخش کشاورزی از رایزنی‌ با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برای حمل و نقل نهاده‌های دامی خبر داد و افزود: در صورت عملیاتی شدن حمل‌ونقل ریلی نهاده‌ها، هزینه‌های حمل‌ونقل این بخش کاهش می‌یابد و دسترسی دامداران به نهادها نیز راحت‌تر خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، مرتضی حنفیه‌زاده، مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از تولید در بخش کشاورزی با اشاره به این که بازدیدهای میدانی‌اش نشان داده که به حد کافی نهاده در انبارهای کشور وجود دارد، گفت: در حال حاضر مشکل اساسی این بخش، رساندن نهاده و زمان رسیدن آن به دست دامداران واقعی است.

وی افزود: کشور ما از نظر کشاورزی کشور ثروتمندی است و ایران توانایی تأمین غذای خاورمیانه را دارد اما در حال حاضر برای تأمین غذای دام دامداران دچار مشکل شده است.

مجری طرح پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از تولید در بخش کشاورزی، تصریح کرد: باید مسیر دسترسی کشاورز از جمله باغدار، زارع و دامدار به نهاده‌ها تسهیل شود.

وی با اشاره به اینکه رایزنی‌هایی با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران درخصوص حمل و نقل نهاده‌ها انجام شده است، گفت: این مجموعه دارای پتانسیل خوبی در بخش حمل و نقل است که می‌تواند کمک بسزایی به بخش کشاورزی کند.

به گفته حنفیه‌زاده در صورت عملیاتی شدن حمل‌ونقل ریلی نهاده‌ها، هزینه‌های حمل‌ونقل این بخش کاهش می‌یابد و دسترسی دامداران به نهادها نیز راحت‌تر خواهد شد.

مجری طرح پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از تولید در بخش کشاورزی ادامه داد: در تلاش هستیم نهاده به اتحادیه و تعاونی‌ها برسد که در این صورت با همراهی تشکل‌ها و اتحادیه‌ها، این محصول به دست فعالان واقعی عرضه کشاورزی خواهد رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.