حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
سیاست کلان وزارت جهادی، واگذاری امور به بخش خصوصی
19 مهر 1400 - 20:10
شناسه : 9442
5
وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: واگذاری امور به بخش خصوصی سیاست کلان ما در وزارت جهاد کشاورزی است.
ارسال توسط : منبع : ایانا
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در نشست صمیمانه با مدیران انجمن صنایع روغن‌کشی و انجمن کارخانجات روغن نباتی با بیان این‌که واگذاری امور به بخش خصوصی سیاست کلان ما در وزارت جهاد کشاورزی است، افزود: شرکت بازرگانی دولتی ایران و پشتیبانی امور دام رقیب بخش خصوصی نیستند و حضور آنان در بازار براساس قانون و با توجه به ضرورت‌ها صورت می‌گیرد.

دکتر ساداتی‌نژاد خاطرنشان کرد: در صورت اعتماد متقابل بین وزارت جهاد کشاورزی و صنایع روغن، در قالب تفاهم‌نامه، ذخیره‌سازی روغن در آینده قابل واگذاری به بخش خصوصی است.

وی تأکید کرد: من صددرصد به بخش خصوصی اعتماد دارم و امیدوارم هرچه بیشتر پیش می‌رویم این اعتماد بیشتر شود و زیربنایی برای آینده کشور ایجاد شود.

دکتر ساداتی‌نژاد گفت: دستور اکید من به حوزه برنامه‌ریزی اقتصادی و بازرگانی این بوده که اتحادیه‌ها بتوانند در تصمیم‌گیری امور بخش کشاورزی و بازاررسانی محصولات کشاورزی مشارکت کنند.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که می‌توانیم طرح پایلوت واگذاری امور را از صنایع روغن شروع کنیم، عنوان کرد: معاونت توسعه بازرگانی یک نقشه راه پایلوت برای واگذاری امور به این اتحادیه‌ها تدوین کند تا از بازار تا صادرات و واردات روغن را به اتحادیه‌ها بسپاریم.

دکتر ساداتی‌نژاد با اشاره به این که کشاورزی کشور راهی به غیر از کشت قراردادی ندارد، تأکید کرد: اتحادیه‌ها در توسعه کشت قراردادی به وزارت جهاد کشاورزی به صورت جدی کمک کنند.

وی افزود: با حضور اتحادیه‌ها در کشاورزی قراردادی، حوزه زراعت به‌ویژه دانه‌های روغنی پیشرفت خوبی خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.