حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4549 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
شناسایی گره‌های موجود صدور مجوز در دبیرخانه مجوزها و پروانه‌های بخش کشاورزی
29 شهریور 1401 - 14:59
شناسه : 14244
7
دکتر محمد قربانی، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه‌ی تشکیل دبیرخانه مجوزها و پروانه‌های بخش کشاورزی گفت: بر اساس ابلاغ وزیر مبنی بر دستور تشکیل دبیرخانه مجوزها و پروانه‌های کشاورزی این دبیرخانه شکل گرفته است.
ارسال توسط : منبع : ایانا
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، وی درباره اهداف تشکیل این دبیرخانه، افزود: چند هدف اساسی در تشکیل این دبیرخانه وجود داشته که بحث سیاست‌گذاری‌های کلان در صدور مجوزها و همچنین بحث هماهنگی‌ها در داخل دستگاه وزارت جهاد کشاورزی بوده است.

دکتر قربانی ایجاد پل ارتباطی با مرکز پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصاد دارایی را از دیگر دلایل تشکیل این دبیرخانه عنوان کرد و یادآور شد: در مجموع نگاه ما در دبیرخانه آن است که اگر اختلافی، ناهماهنگی و تضادی درباره مسایل در دستگاه‌های مختلف در وزارت جهاد کشاورزی وجود دارد را حل کنیم و انشالله صدور مجوزها به عنوان دروازه سرمایه‌گذاری با سرعت، دقت بیشتر و با لحاظ همه‌ی موارد تخصصی و بهداشتی و مواردی که مبتنی بر حفظ سلامت مواد غذایی و خانوارها مدیریت شود؛ عملاً بهرداران بخش کشاورزی در حوزه صدور مجوزها با مشکل خاصی مواجه نشوند و بتوانند با سرعت مجوزها را داشته باشند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه مجوزها و پروانه‌های بخش کشاورزی در راستای حمایت از بهره‌برداران بخش کشاورزی تشکیل شده است، یادآور شد: اعضا، وظایف و اهداف این دبیرخانه کاملاً مشخص شده و این جلسه نیز  با هدف ایجاد همگرایی و هم‌افزایی بین مجموعه معاونین، سازمان‌ها و دستگاه‌ها برگزار شده و در این راستا نقطه نظرات بیان و تشریح برنامه انجام شده است.

دکتر قربانی تصریح کرد: امید میرود با حفظ استقلال وظایف دستگاه‌ها، شاهد روزهای بهتری در صدور مجوزها باشیم.

وی با تأکید بر اینکه صدور مجوزها تسیهل خواهد و گره‌های موجود را دبیرخانه شناسایی می‌کند؛ تصریح کرد: همچنین گره‌های موجود در صدور مجوزها توسط دستگاه‌ها شناسایی و انتقال داده می‌شود و پل ارتباطی خواهد بود؛ به نوعی مرکز پایش(مردم) دیدگاه‌ها و نظراتشان را مطرح می‌کنند و دبیرخانه شرایطی را بازگشایی گره‌ها فراهم می‌کند تا بهره‌برداران بتوانند با فراغ بال فرایند صدور مجوز را طی کرده و وارد مرحله سرمایه‌گذاری شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.