حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4564 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
ضرورت بازنگری طرح‌های هادی روستایی
26 فروردین 1403 - 12:15
شناسه : 21567
0
رئیس سازمان اموراراضی کشور گفت: باتوجه به زمین‌های مرغوب کشاورزی در حاشیه روستاها، لازم است طرح‌های هادی روستایی مورد بازنگری قرار گیرد.
ارسال توسط : منبع : سازمان امور اراضی کشور
پ
پ
به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، رضا افلاطونی در نشست با تعدادی ازمدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: روستاها کانون تولید محصولات کشاورزی است و نقش مهمی در امنیت غذایی جامعه دارند.
وی افزود: درالحاق طرح‌های هادی روستایی باید نهایت دقت را داشته تا زمین‌های مرغوب کشاورزی به این امر اختصاص نیابد.
رئیس سازمان اموراراضی کشور گفت: باید به نحوی برنامه ریزی شود که روستاها از شکل مولد خود خارج نشود و همچنان به عنوان پایگاه‌های تولید فعالیت کنند.
وی افزود: باید به تناسب افزایش جمعیت روستایی، طرح‌های هادی پیش بینی و نیاز ساکنان واقعی تأمین گردد.
رضا افلاطونی با تاکید برضرورت توسعه ارتباط و تعامل بین سازمان اموراراضی کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: لازم است با تشکیل کمیته‌های کارشناسی و همکاری و هم افزایی بین دو سازمان، هم نیازهای واقعی روستائیان در حوزه زمین دیده شده و هم از اراضی کشاورزی حفظ و صیانت و با سودجویان در این زمینه مقابله شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.