حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4549 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
عدم مشکل در تأمین مرغ، تخم مرغ و روغن کشور
21 اردیبهشت 1401 - 12:41
شناسه : 11607
3
دکتر سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی گفت: در تأمین مرغ، تخم مرغ و روغن در وزارت جهاد کشاورزی هیچ مشکلی نداریم و به اندازه کفایت تولید می‌شود. همچنین در حوزه لبنیات همه فعال می‌باشند.
ارسال توسط : منبع : تسنیم
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 سیما افزود: میزبان وزیر صمت و وزیر دادگستری در وزارت جهاد کشاورزی بودیم. همچنین جلسه مشترکی با همه رؤسای سازمان‌های جهاد کشاورزی، صمت و سازمان تعزیرات در کل کشور داشتیم.

وی ادامه داد: یکی از مباحثی که در این جلسه اتفاق افتاد این بود که در حوزه تأمین اتحادیه‌ها و تشکل‌هایی که در حوزه کالا‌های اساسی فعال هستند با نشست‌هایی که با رؤسای بانک‌های کشاورزی استان‌ها از نظر تأمین مالی سرمایه در گردش داشتیم موانع با بانک مرکزی حل شد و دامدار کارت همه کشاورزان روستایی و عشایری تا سقف 200 میلیون تومان برای خرید نهاده‌های دامی با تسهیلات ارزان قیمت مورد توافق قرار گرفت و بانک‌های کشاورزی این کار را در استان‌ها و شهرستان‌ها عملیاتی می‌کنند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت:در زمینه خرید محصولات مازاد در حوزه مرغ، تخم مرغ و دام، شرکت پشتیبانی امور دام آمادگی کامل در استان‌ها دارد و مشکلی از این بابت نخواهد بود.

وی افزود: تأمین نهاده‌های دامی به طور کامل توسط وزارت جهاد انجام شد و به هیچ عنوان در تأمین روغن مشکلی نداریم، بعضاً اگر در بعضی از قفسه فروشگاه‌ها خالی از روغن است به خرید مازاد برخی هموطنان بر می‌گردد و موجب می‌شود بعضی مواقع این قفسه‌ها پر و خالی شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.