حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4559 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
عرضه مستقیم آبزیان در میادین میوه و تره‌بار
26 اسفند 1402 - 20:02
شناسه : 21326
1
سازمان شیلات ایران از آغاز عرضه مستقیم آبزیان در میادین میوه و تره‌بار توسط تولیدکنندگان به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام نوروز خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، سیدحسین حسینی افزود: با هماهنگی تشکل‌های تولیدی، عرضه مستقیم محصولات آبزیان توسط تولیدکنندگان از هفته پیش آغاز شده و در ایام نوروز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: تمام برندهای کنسرو ماهی نیز با ۲۰ درصد تخفیف و با هدف ارزان‌سازی و دسترسی مردم در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز عرضه می‌شود.

حسینی با بیان این که قیمت آبزیان متاثر از هزینههای تولید است، اظهار داشت: با این حال تولیدکنندگان آبزیان با کمترین سود محصولات خود را در این ایام عرضه می‌کنند.

وی در عین حال تصریح کرد: حذف دلالان و عرضه مستقیم آبزیان به منظور ارزان‌سازی محصولات در دستور کار سازمان شیلات ایران قرار دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.