حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4549 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
نقش‌آفرینی سازمان تات در تحقق امنیت غذایی
09 خرداد 1402 - 14:02
شناسه : 16942
1
سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با دارا بودن ۲۱ مؤسسه، پژوهشگاه و مرکز ملی و نیز ۳۴ مرکز تحقیقات استانی در تحقق امنیت غذایی کشور نقش آفرین است.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر سیدمجتبی خیام‌نکویی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در بازدید از مزارع تحقیقات بذر در کرج که صبح امروز با حضور دکتر سیدمحمد آقامیری، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با دارا بودن ۲۱ مؤسسه، پژوهشگاه و مرکز ملی و نیز ۳۴ مرکز تحقیقات استانی در تحقق امنیت غذایی کشور نقش آفرینی می‌کند.

دکتر خیام‌نکویی با اشاره به معرفی ۱۱۵ رقم بذر زارعی و باغی توسط مؤسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر در سال گذشته، تصریح کرد: این مؤسسه از نظر کمی و کیفی بر افزایش عملکرد محصولات کشاورزی مؤثر است که در نهایت باعث ارتقاء سلامت جامعه می‌شود.

وی یادآور شد: مجموعه‌ها و مؤسسات تحت پوشش سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی آمادگی دارند با اتکا به توانمندی‌های خود در صورت حمایت دولت گامی مؤثر در خودکفایی تولید محصولات راهبردی کشاورزی بردارند.

رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی بازدید عموم مردم از مؤسسات تحقیقاتی بخش کشاورزی را فرصتی برای آشنایی با ظرفیت‌های سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی دانست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.