حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
واگذاری تنظیم بازار چای به بخش خصوصی
19 بهمن 1401 - 14:03
شناسه : 15712
4
در ادامه برون‌سپاری وظایف تصدی‌گری وزارت جهاد کشاورزی، تنظیم بازار چای به اتحادیه تولید کنندگان و بازرگانان چای واگذار شد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، محسن شیراوند، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در این خصوص گفت: با توجه به سیاست‌های کلان دولت در جهت کاهش تصدی‌گری و در ادامه برون‌سپاری وظایف تصدی‌گری وزارت جهاد کشاورزی، پس از واگذاری تنظیم بازار قند و شکر و برنج وارداتی به انجمن‌های صنفی مربوطه، دیروز تفاهم‌نامه‌ای با اتحادیه تولید کنندگان و بازرگانان چای ایران به امضا رسید که در آن امور اجرایی تنظیم بازار شامل؛ کنترل قیمت و توزیع و واردات چای به این بخش خصوصی واگذار شد.

وی افزود: امیدواریم شاهد مدیریت بهتر در واردات و قیمت‌گذاری و همچنین توزیع چای باشیم که در جهت منافع مصرف کنندگان باشد.

شیراوند تأکید کرد: سیاستگذاری و ضوابط حاکم بر این فعالیت به عنوان یک وظیفه حاکمیتی، کماکان با مشورت و همراهی بخش خصوصی توسط وزارت جهادکشاورزی اعمال خواهد شد و همچنین نسبت به حسن اجرای وظایف، نظارت کامل انجام می‌گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.