حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4549 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
پرداخت ۱۰هزار میلیارد ریال از منابع هدفمندی برای خرید تضمینی گندم
28 تیر 1400 - 12:02
شناسه : 8217
7
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در حال حاضر پروسه خرید تضمینی گندم به عنوان یک محصول استراتژیک در امنیت غذای جامعه از اولویت‌های این سازمان است.
ارسال توسط : منبع : ایلنا
پ
پ

به گزارش داغ(دیده‌بان امنیت غذایی)، امید حاجتی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با اشاره به ضرورت پرداخت به موقع و بدون تأخیر مطالبات کشاورزان گندم کار همزمان با خرید تضمینی گندم و تحویل آن اشاره کرد و گفت: مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال بابت یارانه نان و خرید تضمینی گندم به شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران پرداخت شد.

وی افزود: در حال حاضر پروسه خرید تضمینی گندم به عنوان یک محصول استراتژیک در امنیت غذای جامعه از اولویت‌های سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها است.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها تصریح کرد: نگاه و رویکرد این سازمان در خرید محصولات استراتژیک از کشاورزان نیز بر این قرار گرفته که بعد از خرید محصول توسط دولت مطالبات کشاورزان سریعاً پرداخت شود.

حاجتی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بابت خرید تضمینی گندم مبلغ ۷۳۴۵۰ میلیارد ریال به شرکت بازرگانی دولتی ایران پرداخت شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.