حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4495 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
کاهش زمان ترخیص نهاده‌های دامی
14 تیر 1401 - 14:24
شناسه : 12842
4
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: ترخیص نهاده‌های دامی وارداتی از زمان پهلوگیری در اسکله توسط دامپزشکی به یک‌پنجم تقلیل یافت.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر سید محمد آقامیری در نشستی به‌منظور بررسی راهکارهای تسهیل در ترخیص نهاده‌های دامی برگزار شد، افزود: تسریع در ترخیص نهاده دامی وارداتی از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است.

وی با اشاره به این که سلامت و کیفیت نهاده‌های دامی یکی از دغدغه‌های وزارت جهاد کشاورزی و بالتبع آن سازمان دامپزشکی کشور است، اظهار داشت: اطمینان از سلامت نهاده و کالای استراتژیک کشور جهت مصرف دام و طیور بر عهده سازمان دامپزشکی کشور است.

رییس سازمان دامپزشکی کشور بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در وزارت جهاد کشاورزی و هماهنگی‌های بین بخشی در این وزارتخانه، مقرر است در کوتاه‌ترین زمان نسبت به ترخیص نهاده‌های دامی اقدام شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.