حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4495 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
کسب عنوان برگزیده برتر توسط مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
30 آبان 1401 - 19:01
شناسه : 14897
5
وزارت جهاد کشاورزی مسئولیت خطیر تأمین امنیت غذایی کشور را با محوریت تولید داخل برعهده دارد.
ارسال توسط : نویسنده : محمودرضا عیسی‌خانی منبع : داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)
پ
پ

بدیهی است دسترسی به امنیت غذایی وابسته به فعالیت کارکنان وزارت جهاد کشاورزی، کشاورزان و بهره‌برداران حوزه کشاورزی است. البته وضعیت اختیارات وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم بسیار با گذشته متفاوت گشته و تنظیم بازار و نظارت بر توزیع و مصرف محصولات اساسی غذایی به طور تقریباً کامل به جهاد کشاورزی محول شده است.
در طول یکسال اخیر حجم فعالیت‌ها و عملکرد حوزه روابط عمومی و رسانه در وزارت جهاد کشاورزی نسبت به قبل، رشد شایان توجهی داشته و قابل مقایسه با سال‌های گذشته نمی‌باشد. با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت جهاد تبیین و حرکت مداوم روابط عمومی وزارتخانه در مسیر فرمایشات ایشان؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی با مدیریت دکتر علیرضا رضازاده در دولت سیزدهم، مفتخر به کسب عنوان برگزیده برتر در همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه در گردهمایی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱، شد و مورد تقدیر دکتر رئیسی، رییس جمهور قرار گرفت.
ریاست جمهور در همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه، در اختیار داشتن بودجه، امکانات و برنامه‌ریزی را از شروط لازم، اما ناکافی در موفقیت امر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانست و گفت: پیش از همه این موارد وجود یک مدیر پرتلاش، باانگیزه و با روحیه جهادی در رأس مجموعه روابط عمومی مؤثر است و معطل گذاشتن امر اطلاع‌رسانی به بودجه و امکانات پذیرفتنی نیست.
دکتر رضازاده در مدت کوتاه ولی پربار عملکرد یک‌ساله خود در مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی با حرکت جهادی، ضمن ایجاد همدلی در میان کارکنان مرکز، روند رو به رشدی را در کلیه زمینه‌های اطلاع‌رسانی عمومی و تخصصی، داشته و خون تازه‌ای در رگ‌های نهضت اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی جاری نموده است. به قول وزیر جهاد کشاورزی، دنیای امروز دنیای رسانه است و روابط عمومی در ایجاد انگیزه برای مجموعه وزارت جهاد کشاورزی نقش مهمی دارد.
بی‌شک با تداوم روند جهادگونه فعلی دکتر رضازاده، شاهد رشد و توسعه بیش از پیش روند اطلاع‌رسانی فعالیت‌های ارزشمند وزیر انقلابی جهاد کشاورزی و مجموعه مدیران و کارکنان وزارتخانه، در راستای دستیابی به امنیت غذایی پایدار در ایران اسلامی خواهیم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.