بدیهی است دسترسی به امنیت غذایی وابسته به فعالیت کارکنان وزارت جهاد کشاورزی، کشاورزان و بهرهبرداران حوزه کشاورزی است. البته وضعیت اختیارات وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم بسیار با گذشته متفاوت گشته و تنظیم بازار و نظارت بر توزیع و مصرف محصولات اساسی غذایی به طور تقریباً کامل به جهاد کشاورزی محول شده است.
در طول یکسال اخیر حجم فعالیتها و عملکرد حوزه روابط عمومی و رسانه در وزارت جهاد کشاورزی نسبت به قبل، رشد شایان توجهی داشته و قابل مقایسه با سالهای گذشته نمیباشد. با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت جهاد تبیین و حرکت مداوم روابط عمومی وزارتخانه در مسیر فرمایشات ایشان؛ مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت جهاد کشاورزی با مدیریت دکتر علیرضا رضازاده در دولت سیزدهم، مفتخر به کسب عنوان برگزیده برتر در همایش ملی جهاد تبیین و اطلاعرسانی هنرمندانه در گردهمایی روابط عمومی دستگاههای اجرایی در سال ۱۴۰۱، شد و مورد تقدیر دکتر رئیسی، رییس جمهور قرار گرفت.
ریاست جمهور در همایش ملی جهاد تبیین و اطلاعرسانی هنرمندانه، در اختیار داشتن بودجه، امکانات و برنامهریزی را از شروط لازم، اما ناکافی در موفقیت امر روابط عمومی و اطلاعرسانی دانست و گفت: پیش از همه این موارد وجود یک مدیر پرتلاش، باانگیزه و با روحیه جهادی در رأس مجموعه روابط عمومی مؤثر است و معطل گذاشتن امر اطلاعرسانی به بودجه و امکانات پذیرفتنی نیست.
دکتر رضازاده در مدت کوتاه ولی پربار عملکرد یکساله خود در مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت جهاد کشاورزی با حرکت جهادی، ضمن ایجاد همدلی در میان کارکنان مرکز، روند رو به رشدی را در کلیه زمینههای اطلاعرسانی عمومی و تخصصی، داشته و خون تازهای در رگهای نهضت اطلاعرسانی وزارت جهاد کشاورزی جاری نموده است. به قول وزیر جهاد کشاورزی، دنیای امروز دنیای رسانه است و روابط عمومی در ایجاد انگیزه برای مجموعه وزارت جهاد کشاورزی نقش مهمی دارد.
بیشک با تداوم روند جهادگونه فعلی دکتر رضازاده، شاهد رشد و توسعه بیش از پیش روند اطلاعرسانی فعالیتهای ارزشمند وزیر انقلابی جهاد کشاورزی و مجموعه مدیران و کارکنان وزارتخانه، در راستای دستیابی به امنیت غذایی پایدار در ایران اسلامی خواهیم بود.
وزارت جهاد کشاورزی مسئولیت خطیر تأمین امنیت غذایی کشور را با محوریت تولید داخل برعهده دارد.
ثبت دیدگاه