حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
ایجاد ۱۷۸ واحد صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی در هشت سال اخیر
24 خرداد 1400 - 12:24
شناسه : 7762
8
مدیرکل دفتر تجهیز و توسعه زیرساخت‌ها خبر داد: مدیرکل دفتر تجهیز و توسعه زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: در هشت سال فعالیت دولت تدبیر و امید ۱۷۸ واحد صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی ایجاد شده است.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، «امیررضا انصاری‌منش» افزود: در هشت سال اخیر، با اجرای بیش از یک هزار و ۴۰۰ پروژه، ۲۹۷ دستگاه انواع تأسیسات ذخیره‌سازی (اعم از انبارهای ساده، هانگار، سیلو، سردخانه و انبار فنی) به ظرفیت ۳۴۳ هزار تن ایجاد،  ۱۷۸ واحد صنایع تبدیلی، بسته‌بندی و فرآوری راه‌اندازی شده و ۲۹۳ باب فروشگاه و مرکز عرضه محصولات کشاورزی احداث شده است.

افتتاح سه پروژه روستا بازار و سردخانه در هفته جهاد کشاورزی

مدیرکل دفتر تجهیز و توسعه زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از افتتاح و بهره‌برداری سه پروژه «روستا بازار» و سردخانه در هفته جهاد کشاورزی خبرداد و اظهارداشت: تقویت و توسعه زیرساخت‌ها موتور محرک تعاونی‌های بخش کشاورزی محسوب می‌شوند.

وی ضمن اشاره به برنامه‌های عملیاتی مدیریت تعاون روستایی استان‌ها در حیطه وظایف این دفتر در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: با توجه به میزان تولید محصولات کشاورزی و نگاه مسئولین ارشد سازمان به ایجاد زنجیره تأمین امنیت غذایی و نیل به اقتصاد بدون نفت، شایسته است تقویت و توسعه زیرساخت‌ها در اولویت سیاست‌های اجرایی سازمان مرکزی تعاون روستایی قرار گیرد.

مدیرکل دفتر تجهیز و توسعه زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران درباره بهره‌مندی شبکه تحت پوشش از تسهیلات کمک‌های فنی و اعتباری گفت: در حال حاضر نیز ۱۹ پروژه از جمله احداث انبار ساده، انبار مکانیزه، سیلو، سردخانه، جایگاه عرضه مواد سوختی و صنایع تبدیلی و فرآوری و بسته‌بندی، در ۱۱ استان کشور در حال تشکیل پرونده و انعقاد قرارداد با بانک عامل هستند که عملیات اجرایی آنها نیز در سال‌جاری آغاز خواهد شد.

طبق آمارهای سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در دولت تدبیر و  امید ۱۴۵ روستا بازار در کشور ایجاد شد که قرار است تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد این مراکز به ۲۵۰ مورد برسد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.