حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4549 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
خیار کیلویی ۲۰ هزار تومان!
18 بهمن 1399 - 18:24
شناسه : 6389
10

گزارش‌های رسیده حاکی از افزایش قیمت خیار در بازار است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایسنا، حدود یک ماه می‌شود که انواع سبزی و برخی صیفی‌جات با افزایش قیمت مواجه شده است. براساس مشاهدات میدانی و گزارش‌های رسیده از برخی از محله‌های تهران، قیمت خیار به کیلویی  ۱۸ تا۲۰ هزار […]

ارسال توسط :
پ
پ

گزارش‌های رسیده حاکی از افزایش قیمت خیار در بازار است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایسنا، حدود یک ماه می‌شود که انواع سبزی و برخی صیفی‌جات با افزایش قیمت مواجه شده است. براساس مشاهدات میدانی و گزارش‌های رسیده از برخی از محله‌های تهران، قیمت خیار به کیلویی  ۱۸ تا۲۰ هزار تومان رسیده است. البته این قیمت‌ها حدودی و از برخی خرده‌فروشی‌ها بوده و ممکن است در برخی محلات این قیمت‌ها بیشتر یا کمتر باشد.

پیشتر اسدالله کارگر، رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران گفته بود که در تابستان معمولاً سبزی و صیفی موردنیاز تهران از شهرهای اطراف تهران یعنی ورامین، کرج و… تأمین می‌شود ولی در پاییز و زمستان به علت برودت هوا، جنوب کشور تأمین‌کننده بخشی از سبزیجات و صیفی‌جات موردنیاز کشور است و بخشی دیگر نیز توسط گلخانه‌ها تأمین می‌شود و طبیعتاً هزینه‌ها بیشتر خواهد شد.

وی اخیراً نیز در این رابطه به ایسنا گفت که گرانی خیار مربوط به مبدا یعنی میدان مرکزی میوه و تره‌بار است و فروشندگان نیز خودشان خیار را  هفته‌های قبل با قیمت هرکیلو ۱۴ هزارتومان خریداری کرده‌اند و با اعمال حداکثر سود ۳۵ درصدی به فروش می‌رسانند و بنابراین گرانفروشی رخ نمی‌دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.