اسلایدیادداشت ویژه

لزوم قدم گذاشتن بانک کشاورزی در مسیر جدید توسعه خدمات تخصصی و بانکداری الکترونیک

در نیمه مهرماه جاری دکتر فرشید فرخ‌نژاد به‌عنوان مدیرعامل جدید بانک کشاورزی معرفی شد. وی از مدیران باسابقه شبکه بانکی کشور می‌باشد و تجربیات ارزشمندی در بانک‌های رفاه کارگران و تجارت کسب نموده و اکنون به پشتوانه اشراف کامل بر بانکداری اسلامی و فناوری‌های نوین بانکی، به بانک کشاورزی آمده تا با بهبود فرآیندها و استفاده از ابزارها و روش‌های نوین بانکداری الکترونیک، خدمات بیشتر و کامل‌تری به جامعه کشاورزان کشور ارائه بدهد.

وی در برنامه اعلامی خود رضایت مشتریان را یک اصل مهم اعلام نموده و معتقد است در سایه این رضایت و اعتماد است که می‌توان منابع تجهیز کننده بانک را افزایش و سهم بیشتری از بازار پولی را به دست آورد. مدیرعامل جدید بانک کشاورزی البته بر تغییر الگوی درآمدی بانک هم تأکید دارد و از همکاران‌اش خواسته تا ظرفیت‌های جدیدی را برای افزایش درآمدهای غیرمشاع بانک، شناسایی و با ارائه خدمات متناسب با نیاز مشتریان، پیوند عمیق و تاریخی با آن‌ها را تقویت کنند.

البته بانک کشاورزی در طول فعالیت خود و به خصوص در چند سال اخیر، بیشترین حجم اعطای تسهیلات به دست‌اندرکاران بخش کشاورزی را در کارنامه عملکرد خود داشته است و به‌طور حتم در دوران مدیریت جدید این بانک شاهد هدفمندتر شدن روند اعطای تسهیلات با تأکید بر لزوم بازپرداخت به موقع تسهیلات اعطایی توسط کشاورزان خواهیم بود زیرا بازگشت به‌موقع تسهیلات اعطایی، روند تجهیز منابع بانک را تسریع نموده و بانک را قادر می‌سازد تا از کشاورزان و تولیدکنندگان بیشتری حمایت مالی و اعتباری انجام دهد.
همچنین لازم است در مجموعه بانک کشاورزی، خدمات پولی نوین و همچنین خدمات مبتنی بر بانکداری الکترونیکی متمایز تعریف و اجرا گردد. از این رو مدیرعامل بانک خواستار بررسی و حتی اصلاح و بازنگری در فرآیند ارائه خدمات به مشتریان و اطمینان از سرعت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان شده و انتظار می‌رود در آینده نزدیک الگوی جدیدی در ترسیم برنامه‌ها و فعالیت‌های این بانک طراحی و اجرا شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا