اسلایدتعاون روستایی

پیش‌بینی منابع اعتباری برای خریدهای توافقی محصولات دامی در بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، مهندس محمدعلی نیکبخت، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی به همراه محمدی معاون توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام‌های بهره‌برداری، سلمان مدیرکل دفتر توسعه، آموزش و ترویج تعاونی‌ها و تشکل‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی در یک جلسه مهمان اتحادیه مرکزی دام سبک کشور بودند.

در این جلسه که با حضور همتی رئیس هیئت مدیره، فرهمندیان نائب رئیس هیئت مدیره و دادرس مدیرعامل در محل دفتر اتحادیه برگزار شد، رئیس هیئت مدیره این اتحادیه گزارشی از روند شکل‌گیری اتحادیه مرکزی دام سبک کشور و چالش‌های پیش روی توسعه شبکه تعاونی‌های دام سبک را ارائه و خواستار حمایت و مانع زدایی سازمان مرکزی تعاون روستایی برای تشکیل و توسعه تعاونی‌های دام سبک در کشور شد.

در ادامه دادرس، مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور ضمن ارائه گزارشی از فعالیت اتحادیه و مشکلات دامداران دام سبک کشور به خصوص مشکل تأمین نقدینگی به تشریح دلایل درخواست اخیر اتحادیه‌های مرکزی حوزه دامپروی درخصوص تأمین نهاده مدت دار توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی پرداخت و خواستار کمک و حمایت سازمان مرکزی تعاون روستایی در این خصوص شد.

وی همچنین با توضیح شرایط بازار دام و گوشت تقاضای حمایت همه جانبه فنی و بازرگانی سازمان از تولیدکنندگان این بخش را همچون تولیدکنندگان زراعی و باغی را مطرح کرد.

مهندس محمدعلی نیکبخت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعان روستایی ایران نیز در این جلسه ضمن تشریح سیاست‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی درخصوص حمایت هرچه بیشتر از تشکل‌های تحت پوشش و ممانعت از هرگونه دخالت در امور این تشکل‌ها، حمایت همه جانبه خود را از توسعه شبکه تعاونی‌های دام سبک در تمام استان‌ها اعلام کرد.

وی با اشاره به بودجه ۱۴۰۲ و برنامه توسعه هفتم، تصریح کرد: همچنین درخصوص حمایت سازمان از تولیدکنندگان محصولات دامی در بودجه سال ۱۴۰۲ و همچنین برنامه هفتم سازمان منابع اعتباری برای خریدهای توافقی محصولات دامی پیش‌بینی‌های لازم انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا