اسلایدجهاد کشاورزی

برگ افتخار زرین دیگری در فعالیت‌های سازمان نظام مهندسی استان تهران

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، مهندس مرتضی کوچک‌زاده، سرپرست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در مدت اندک حضور خود در این سازمان منشأ تحولات مثبت زیادی بوده است. وی از مدیران باسابقه درخشان و از بدنه همین سازمان می‌باشد که کارهای ارزشمندی را آغاز نموده است. وی در مدت حضور خود در رأس سازمان توانسته بر بسیاری از مشکلات موجود فائق آمده و مسیرهای جدیدی را در زمینه‌های مختلف سازمان بگشاید.

در همین راستا مهندس مرتضی کوچک‌زاده در گفتگو با داغ گفت: در راستای وظیفه ذاتی و حمایت بالقوه سازمان از حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی، نخستین گواهی رتبه بندی واحد های تولیدی در پایتخت با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور صادر شد.
مهندس کوچک‌زاده اظهار داشت: تمامی متقاضیان شامل شرکت‌ها و تولیدکنندگان کالا، خدمات و محصولات بخش اعم از زراعی، باغی، دام، طیور، شیلات و آبزیان، تجیهزات و ادوات، نهاده‌ها و … که دارای مجوز فعالیت بوده از طریق ثبت درخواست الکترونیک در سامانه سانکا در کوتاه‌ترین زمان ممکن می توانند گواهی مربوطه را دریافت کنند.

مهندس مرتضی کوچک‌زاده اظهار داشت: تعداد ۹ فقره درخواست صدور گواهی رتبه بندی در سامانه سانکا ثبت که با توجه به تکمیل مدارک و بررسی در کارگروه های مربوطه ( تماماً به صورت الکترونیک) در هفته آینده گواهی رتبه بندی واحد های تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی صادره می‌شود.
وی در ادامه افزود: گواهی صادره دارای اعتبار ۴ ساله بوده و تمام تولیدکنندگان کالا، خدمات و محصولات بخش اعم از زراعی، باغی، دام، طیور، شیلات و آبزیان، تجیهزات و ادوات، نهاده‌ها و … بایستی گواهی فوق را به صورت الکترونیکی اخذ کنند.
مهندس کوچک زاده در پایان تأکید کرد: واحدهای تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی برای دریافت اطلاعات تکمیلی از نحوه ثبت درخواست و رهگیری درخواست فقط به سامانه الکترونیک سانکا و یا سایت سنم تهران به آدرس http://www.anreo.com قسمت گفتگوی برخط مراجعه و سوالات خود را ارسال و به صورت آنی پاسخ مسئول مربوطه را دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا