اسلایدجهاد کشاورزی

تسهیل فرآیند صدور مجوز فعالیت‌های کشاورزی با رعایت ضوابط زیست‌محیطی

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، رضا افلاطونی در سفر به استان فارس به عنوان نماینده ویژه وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت هفته دولت و در جریان افتتاح یک مجتمع گلخانه‌ای در شهرستان بیضا، توسعه و گسترش مجتمع‌ها و شهرک‌های گلخانه‌ای را از سیاست‌ها و اولویت‌های کاری وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد و گفت: افزایش بهره‌وری در تولید، کاهش مصرف آب و صرفه اقتصادی و رقابتی بودن از ویژگی‌های کشت گلخانه‌ای است.

وی افزود: واگذاری زمین برای طرح‌های کشاورزی نظیر مجتمع‌های گلخانه‌ای تغییر کاربری محسوب نمی‌شود و حمایت از تولید و امنیت غذایی است.

افلاطونی اضافه کرد: برطرف شدن موانع امور صادرات محصولات گلخانه‌ای برای افزایش توان رقابت‌پذیری تولیدکنندگان ضروری است.

نماینده ویژه وزیر جهاد کشاورزی به استان فارس گفت: تسهیل فرایندهای صدور مجوز فعالیت‌های کشاورزی با رعایت ضوابط زیست‌محیطی در دستور کار است.

وی افزود: به‌ منظور حمایت از تولید لازم است فعالیت‌های کشاورزی از هرگونه عوارضی معاف باشد.

همچنین در حاشیه مراسم افتتاح این مجتمع گلخانه‌ای نماینده ویژه وزیر جهاد کشاورزی پاسخگوی مسایل و مشکلات و درخواست‌های گلخانه‌داران و کشاورزان بود.

گفتنی است؛ در سفر نماینده ویژه وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان بیضا، معاون استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مدیرکل ترویج، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان، مدیر امور اراضی استان و سایر مدیران استانی و محلی حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا