اسلایدجهاد کشاورزی

حرکت مؤثر ساختار اداری جهاد کشاورزی به سمت افزایش بهره‌وری

اگر دستگاه‌های اداری و اجرایی ساختار مناسبی برای انجام ماموریت‌های قانونی خود داشته باشند، شاهد شکوفایی بیشتر عملکرد آن دستگاه در پیشبرد اهداف سازمانی خواهیم بود.

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی ،مرتضی جوانعلی آذر سرپرست معاونت نوسازی سازمان  اداری و استخدامی کشور امروز در مراسم معارفه نماینده آن سازمان در وزارت جهاد کشاورزی افزود: مجموعه جهاد کشاورزی با توجه به فعالیت در حوزه تامین غذا از مجموعه‌های بسیار اثرگذار در کشور است که زحمات فراوانی در بخش زراعت، دام و طیور و به صورت کلان در تامین امنیت غذایی کشور بعهده دارد.
وی با اشاره به اینکه وزارتخانه تأمین‌کننده غذای یک کشور  لازم است دارای ساختار اداری منطقی و چابک هم باشد، افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد اهتمام جدی مدیران این وزارتخانه برای چابکی و منطقی سازی عملکرد هستیم  که به نتایج خوبی هم رسیده‌اند.
جوانعلی آذر گفت: با همکاری فشرده بین سازمان  اداری و استخدامی و مجموعه وزارت جهاد کشاورزی می‌توانیم به زودی به ساختاری منطقی‌تر و چابک‌تر برای بهره‌ورتر شدن فعالیت‌های جهاد کشاورزی دست یابیم.
در این مراسم میر سامان پیشوایی ،رییس سازمان ملی بهره وری ، به عنوان نماینده سازمان  اداری و استخدامی کشور در شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت جهاد کشاورزی معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا