اسلایدامور دامجهاد کشاورزی

دیدارهای هفتگی معاون امور تولیدات دامی با بهره‌برداران

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی، دیدار چهره به چهره با تولیدکنندگان و فعالان حوزه را دستور کار هفتگی معاونت اعلام و بر رفع مسائل و مشکلات مراجعه‌کنندگان و متقاضیان در کوتاه‌ترین زمان تأکید کرد.

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، ابراهیم حسن‌نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی بنابر قرار هفتگی این معاونت، با تولیدکنندگان زیربخش دام و طیور دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک درخواست‌های آن‌ها را مورد رسیدگی قرار داد.

در حاشیه این دیدار هفتگی، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: کشاورزی خصوصی‌ترین بخش اقتصادی کشور است که با مشارکت مستقیم مردم فعالیت می‌کند، بنابراین لازم است کشاورزان مسایل و مشکلات را بی‌واسطه با مدیران در میان گذارند.

وی گفت: بر این اساس وزیر جهادکشاورزی برای دسترسی به مدیران جهاد کشاورزی نسبت به برگزاری دیدارهای چهره به چهره با هدف طرح مستقیم مسایل و مشکلات و دست‌یابی به راه‌حل در اسرع وقت، دستور اکید داده‌اند و معاونت امور تولیدات دامی به صورت هفتگی دیدار مردمی را برگزار می‌کند.

حسن‌نژاد افزود: زیربخش امور دام هم در زمینه خدمات‌رسانی به بخش کشاورزی، نیازمند ارتباط رو در رو با تولیدکنندگان است که این ارتباط برای رفع مشکلات تولید بسیار ضروری است.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که استفاده از دیدگاه تولیدکنندگان یکی از اهداف روزهای ملاقات مردمی است، گفت: از طریق پیشنهادهای آنها می‌توانیم مشکلات و موانع اداری موجود در سر راه تولید را برداریم لذا در هفته، روزی را برای این منظور اختصاص داده‌ایم و امروز هم جمع کثیری از تولیدکنندگان را برای رفع مشکلات موجود، ملاقات کردیم.

وی در ادامه عنوان کرد: پاسخگویی به تولیدکنندگان می‌تواند مشکل تولید را برطرف کند و تولیدکنندگان احساس می‌کنند می‌توانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند و مشکلاتی را که در سطح استان قابل رفع نیست، در ستاد برطرف کنند.

گفتنی است؛ معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی تصدی‌گری تولید پروتئین مورد نیاز سفره خانوار را در حوزه دام، طیور و لبنیات بر عهده دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا