حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4489 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
ارتقای بهره‌وری با ارتقای مهارت سرمایه انسانی و توانمندسازی تشکل‌ها
17 دی 1402 - 11:25
شناسه : 20303
1
سرپرست سازمان تعاون روستایی ایران گفت: اولین رکن بهره‌وری سرمایه انسانی است و ارتقای مهارت سرمایه انسانی و توانمندسازی تشکل‌ها منجر به رشد بهره‌وری می‌شود.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی سازمان تعاون روستایی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، غلامرضا هادربادی در نشست بررسی برنامه ارتقای بهره‌وری با محوریت ابلاغیه نهایی برنامه ارتقای بهره‌وری وزارت جهادکشاورزی و سازمان مرکزی تعاون روستایی با تأکید بر بازنگری شاخص‌های سنجش بهره‌وری سازمان افزود: توسعه بخش کشاورزی از بستر تشکل‌ها میسر است و برون‌سپاری واقعی تصدی‌ها و شفافیت از مؤلفه‌های دیگر بهره‌وری است.

وی همچنین نقد سازنده را در راستای بهبود فرآیندها و ارتقای بهره‌وری سازمان مفید دانست و بیان کرد: در نقشه راه و برنامه تحول تدوین شده برای سازمان دغدغه‌های سازمان ملی بهره‌وری هم به خوبی دیده شده و رویکرد سازمان، ارتقای بهره‌وری با تکیه بر توانمندسازی تشکل‌ها و خوداتکایی مالی آنهاست.

سرپرست سازمان تعاون روستایی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات برجسته در این مسیر تغییر رویکرد از خرید حمایتی به خرید توافقی بدون ایجاد بار مالی برای دولت و با هدف افزایش توان مالی تشکل‌ها است.

خانم میرزایی مسئول دبیرخانه کمیته بهره‌وری وزارت جهاد کشاورزی نیز در این نشست، بر نقش بسزای سازمان مرکزی تعاون روستایی در کنترل بازار محصولات کشاورزی و ارتقای توان مالی خرده‌مالکان تأکید کرد.

در ادامه این نشست، نمایندگان سازمان ملی بهره‌وری به تشریح شاخص‌های بهره‌وری از منظر کارایی و اثربخشی پرداختند و شیوه ارزیابی ارتقای بهره‌وری وزارت جهادکشاورزی و سازمان را بیان کردند.

گفتنی است؛ نشست بررسی برنامه ارتقای بهره‌وری با محوریت ابلاغیه نهایی برنامه ارتقای بهره‌وری وزارت جهادکشاورزی و سازمان مرکزی تعاون روستایی با حضور هادربادی سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی، ذوالفقاری و خانم کشوری از سازمان ملی بهره‌وری ایران، خانم میرزایی مسئول دبیرخانه کمیته بهره‌وری وزارت جهادکشاورزی و اعضای کمیته بهره‌وری سازمان مرکزی و با مشارکت وبیناری مدیریتهای استانی در سالن جلسات سازمان مرکزی تعاون روستایی برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.