حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4486 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
استقبال اتحادیه از معرفی دکتر نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهادکشاورزی
23 خرداد 1402 - 15:47
شناسه : 17098
1
در پی معرفی آقای دکتر نیکبخت از سوی ریاست جمهوری به مجلس به عنوان وزیر جهادکشاورزی، هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی طی بیانیه‌ای مسرت و استقبال خود را از این اقدام مقتضی اعلام کرد.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

در متن این بیانیه آمده است:

جناب آقای دکتر رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران؛ از اقدام جنابعالی در معرفی جناب آقای دکتر نیکبخت، ریاست محترم هیات مدیره و مدیرعامل کنونی سازمان مرکزی تعاون روستایی به مجلس برای قبول تصدی وزارت جهادکشاورزی، کمال قدردانی و تشکر را داریم.

طولانی‌شدن این اقدام و ادارۀ امور مهمترین وزارتخانه در حوزۀ امنیت غذایی با سرپرستی، نگرانی‌هایی برای تولیدکنندگان، بهره‌برداران و به ویژه فعالان در صنعت مرغداری ایجاد کرده بود که خوشبختانه با این تدبیر مقتضی و دوراندیشانه رفع نگرانی شد به ویژه اینکه جناب آقای دکتر نیکبخت به عنوان فردی کارآمد با دانش کافی، متخصصی آشنا به فرایندهای پیچیده تولید در زیربخش‌های مختلف کشاورزی و دامپروری، همچنین دارای تجارب طولانی و مدیریت خلاق ایشان در سازماندهی امور کشاورزی موجب اطمینان خاطر تولیدکنندگان شده است.

امیدواریم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با توجه به حساسیت امنیت غذایی با رای دوران ساز خود به ایشان، وزارت جهادکشاورزی را در موقعیت محکم‌تری برای حل مشکلات معیشتی مردم و بویژه در زمینه مواد غذایی قرار دهند.

هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.