حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4486 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
انتخاب نیکبخت، بهترین اتفاق وزارت جهاد کشاورزی
27 خرداد 1402 - 15:08
شناسه : 17184
2
مدیرعامل اتحادیه زنبورداران گفت: انتخاب نیکبخت طی سال‌های اخیر یکی از بهترین اتفاقاتی است که در وزارتخانه رخ داده است.
ارسال توسط : منبع : ایانا
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، میرمحسن موسویان بیان کرد: قطعاً نیکبخت یکی از بهترین انتخاب‌هاست. وی کسی است که از بدنه وزارت جهاد کشاورزی و با طی سلسله مراتب به اینجا رسیده است. دارای تجربه کافی است و با توجه به اینکه از یکی از مناطق محروم کشور برخواسته است، می‌تواند شناخت بهتر و بیشتری از کشاورزی داشته باشد.

وی گفت: امیدواریم با توجه به تفکر مثبتی که از قبل نسبت به وی داشته‌ایم از این به بعد نیز عملکرد نیکبخت به گونه‌ای باشد که این نگاه مثبت ادامه پیدا کند و با رسیدن به جایگاه وزارت تغییر موضع ندهد و همچنان کمک حال بخش کشاورزی و تشکل‌ها باشند.

موسویان افزود: ما معرفی نیکبخت را به فال نیک می‌گیریم و حمایت کامل و صددرصدی خود از وی را اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل اتحادیه زنبورداران ادامه داد: نیکبخت در جایگاه‌های قبلی، پاکدستی خود را اثبات کرده است. البته جایگاه‌ها و نوع مسئولیت‌ها با یکدیگر متفاوت است و فرد در مسئولیت‌ و شرایط کاری مختلف، نحوه کار متفاوتی خواهد داشت. ولی به قطع یقین ویژگی پاک‌دستی در راس امور وزارت جهاد کشاورزی می‌تواند پشتوانه خوبی برای این بخش باشد و اخباری که به صورت جسته و گریخته از اتفاقات ناگوار زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی به گوش می‌رسید، خاتمه یابد.

وی تأکید کرد: درست‌کار بودن راس یک هرم می‌تواند این ویژگی را به زیرمجموعه‌ها بسط و گسترش دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.