حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4489 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
انتصاب هوشمندانه وزیر جهاد کشاورزی
18 مرداد 1401 - 10:38
شناسه : 13341
5
با حکم وزیر جهاد کشاورزی، دکتر هوشنگ محمدی به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی منصوب شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر محمدی با دارا بودن تجربه بیش از دو دهه حضور مؤثر در بدنه وزارت جهاد کشاورزی در مسئولیت‌های متعدد بخش‌های مختلف این وزارتخانه، با تکیه بر تجربه، سوابق و دانش مدیریتی توانست در کمتر ۱۰ ماه به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها نقش آفرینی مؤثری را در مدیریت مسایل مختلف و ساماندهی و راهبری امور استان‌ها داشته باشد به گونه‌ای که این اداره کل برای اولین بار توانست نقش کلیدی و پیشتازی را در مسایل وزارتخانه عریض و طویل جهادکشاورزی ایفا نماید.
این مهم در مدیریت موضوع مردمی سازی یارانه‌ها بیش از پیش خود را نشان داد و از دکتر محمدی همیشه به عنوان (همراه اول) کلیه مدیریت‌های ستادی و استانی نام برده می‌شود. در واقع وی تاکنون مرد میدان تمام عرصه‌ها بوده است.
با توجه به جایگاه مهم و محوری معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در برنامه‌ریزی، ساماندهی و هدایت نیروی انسانی اعم از محققین و پژوهشگران و اعضای هیات علمی، نیروهای فنی و کارشناسی سازمان‌ها و شرکت‌ها و موسسات تابعه و پشتیبانی از 62 هزار نیروی متعهد در ساختار وزارت جهادکشاورزی در تأمین امنیت غذایی، انتظار می‌رود دکتر محمدی بتواند بسیاری از مسایل و موانع مهم پیش روی توسعه بخش کشاورزی را با راهبری مناسب مرتفع ساخته و زمینه نقش آفرینی بهینه نیروی انسانی را فراهم‌تر نماید.
نگاه وی به سیستم سازمانی، نگاه خانواده بوده و کارکنان را فرزندان خانواده می‌دانند. با این دیدگاه متعالی ایشان انتظار تقویت جایگاه نیروی انسانی و امورات رفاهی بدنه جهاد کشاورزی بیش از بیش می‌رود.
مشاور وزیر و مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهادکشاورزی، مدیرکل حوزه استانداری اردبیل، فرماندار خلخال، مدیر منابع انسانی و پشتیبانی صندوق‌های توسعه کشاورزی، مدیر توسعه و بهره‌وری صندوق‌های توسعه کشاورزی و عضویت در هیات مدیره شرکت‌ها از سوابق اجرایی وی می‌باشد.
همچنین وی سال‌ها سردبیر مجله توسعه بهره‌وری کشاورزی هم بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.