حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4486 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بروزرسانی شیوه‌نامه اجرایی یکپارچه‌سازی و تجمیع اراضی کشاورزی
05 آذر 1402 - 14:04
شناسه : 19686
3
رییس سازمان امور اراضی کشور بر اصلاح و به‌روزرسانی شیوه‌نامه اجرایی یکپارچه‌سازی و تجمیع اراضی کشاورزی تأکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در وزارت جهاد کشاورزی برای اجرای این طرح استفاده شود.
ارسال توسط : منبع : سازمان امور اراضی کشور
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، رضا افلاطونی در نشست بررسی شیوه‌نامه اجرایی یکپارچه‌سازی و تجمیع اراضی کشاورزی بیان کرد: لازم است کارشناسان دفتر یکپارچگی و بهره‌وری اراضی سازمان به عنوان مدیر پروژه تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی برای مناطق پایلوت این طرح در استان‌ها معرفی و در منطقه حاضر شوند و جلساتی را با کشاورزان و بهره‌برداران برگزار و شرایط هر منطقه را ارزیابی کنند تا نوع پروژه برای هر منطقه مشخص شود و با بررسی دقیق منطقه بهترین نوع نظام بهره‌برداری در آن پایلوت را معرفی کنند.

وی افزود: شیوه‌نامه اجرایی یکپارچه‌سازی و تجمیع اراضی کشاورزی باید اصلاح و به‌روزرسانی و تعداد قطعات، مساحت قطعات، نوع منبع آب، نوع سند و نظام فعلی بهره‌برداری در آن مشخص شود تا کارگروه شهرستان بتواند براساس آن بهترین نوع اجرای پروژه را مشخص کند.

افلاطونی بیان کرد: امکانات لازم برای اجرای این طرح در وزارت جهاد کشاورزی وجود دارد، در این راستا باید از ظرفیت رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها استفاده شود، وظایف سازمان‌های مختلف وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در این شیوه‌نامه مشخص شده و از ظرفیت‌های موجود در این سازمان‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است؛ نشست بررسی شیوه‌نامه اجرایی یکپارچه‌سازی و تجمیع اراضی کشاورزی با حضور رئیس سازمان امور اراضی کشور، معاون حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی، مدیرکل دفتر یکپارچگی و بهره‌وری اراضی و معاونان و کارشناسان این دفتر ظهر امروز در حوزه ریاست سازمان برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.