حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4486 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تخصیص سهمیه ذرت با استاندارد انسانی به کارخانجات در سامانه بازارگاه
30 مرداد 1402 - 14:39
شناسه : 18288
1
مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، از تخصیص سهمیه ذرت دارای استانداردهای انسانی برای حل مشکل فروکتوز کارخانجات تولیدکننده صنایع غذایی از ابتدای هفته جاری از طریق سامانه بازارگاه خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، میثم جاهدی، مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی در این خصوص گفت: پس از چند ماه بلاتکلیفی در روال اجرایی تخصیص سهمیه ذرت به صنایع فروکتوز که نیازمند تأییدیه سازمان غذا و دارو بود، با هماهنگی و تأییدیه این سازمان به محموله‌های ذرت و به دستور معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، مشکل تخصیص سهمیه ذرت دارای استانداردهای انسانی به کارخانجات صنایع غذایی برطرف شد.

وی افزود: از ابتدای هفته جاری کارخانجات صنایع غذایی می‌توانند سهمیه مربوطه را از سامانه بازارگاه تهیه کنند.

جاهدی خاطرنشان کرد: سیاست قطعی وزارت جهاد کشاورزی حمایت از تولید کننده داخلی و مهمتر از آن مصرف‌کننده نهایی یعنی مردم است و اصلاح رویه تخصیص ذرت به صنایع مربوطه فروکتوز نیز در جهت حفظ سلامت مردم بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با تسریع در رویه تعیین شده مشکل صنایع غذایی نیازمند فروکتوز ذرت برطرف شود.

مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی همچنین از دغدغه‌ مسوولان وزارت بهداشت و درمان و سازمان غذا و دارو در رفع این مشکل قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.