حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4489 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
تسویه حساب گندمکاران سرعت می‌گیرد
25 اردیبهشت 1402 - 15:44
شناسه : 16733
2
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بر تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان تأکید کرد و گفت: تأمین منابع مالی برای پرداخت مطالبات گندمکاران و تسریع در تسویه حساب آنان با حمایت رئیس‌جمهور انجام شده است.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر سیدمحمد آقامیری، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در سفر به استان خراسان رضوی با حضور در دانشگاه تربت حیدریه در جمع خبرنگاران، گفت: در حال برنامه‌ریزی برای آموزش در مزارع هستیم تا استفاده از تجارب در مزارع مرجع فراهم شود.

وی ادامه داد: برای نوغانداران نیز یک کمیته تخصصی در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شده و درصدد ارایه راهکار برای نوغانداران هستیم تا بتوانیم این صنعت که یکی از صنایع ارزشمند است را حمایت کنیم.

دکتر آقامیری درباره پرداخت مطالبات گندمکاران نیز گفت: براساس قول پرداخت بدهی گندمکاران در برنامه صف اول، تاکنون مطالبات گندمکارانی که از ۷ فروردین تا ۱۸ اردیبهشت ماه گندم‌های خود را تحویل سیلو داده‌اند، پرداخت شده است، برای این منظور ۴ همت پرداخت شده و ۶.۶ همت دیگر نیز به حساب بانک برای پرداخت واریز شده است.

وی با اشاره به میزان خرید تضمینی گندم، افزود: تا امروز بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن گندم تحویل سیلوها شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است.

به گفته سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، روزانه ۱.۵ همت برای خرید گندم باید به کشاورزان پرداخت شود که برنامه داریم تا پرداخت مطالبات کشاورزان در اسرع وقت اجرایی شود، مشکلات منابع نیز با حمایت رئیس‌جمهور رفع شده و سعی داریم تا تسویه حساب را سرعت بخشیم.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر کمبود مرغ وجود ندارد، یادآور شد: تولید مرغ براساس برنامه‌ریزی پیش می‌رود، در این بخش شاهد سوءاستفاده‌هایی از اخبار نادرست بودیم که بنا داشتند تا امنیت غذایی و سفره مردم را خدشه‌دار کنند و ما با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

آقامیری در پایان گفت: در اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت شاهد نزولی بودن تولید مرغ بودیم، که به خوبی مدیریت شده تا مرغ تولیدی با قیمت عادلانه در اختیار مردم قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.