حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4486 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تلاش در تولید گندم باکیفیت و دستیابی به خودکفایی در این محصول
28 آبان 1402 - 13:55
شناسه : 19596
3
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تولید گندم باکیفیت در کشور و دستیابی به خودکفایی در تولید این محصول استراتژیک تلاش می‌کنیم.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، علیرضا مهاجر، معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی که به منظور بازدید از نمایشگاه نان به خوزستان سفر کرده بود، در آیین اختتامیه نخستین جشنواره نان استان در جمع خبرنگاران گفت: استان خوزستان رتبه نخست تولید گندم کشور را به خود اختصاص داده و استان طلایی کشور نام گرفته است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان خوزستان در تولید انواع محصولات کشاورزی به خصوص گندم، این استان می‌تواند در دستیابی به خودکفایی در تولید این محصول استراتژیک نقش بسزایی را ایفا کند.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دستیابی به خودکفایی در تولید محصولات استراتژیک در کشور اشاره و بیان کرد: به فضل الهی و همت کشاورزان و دست‌اندرکاران عرصه کشاورزی باید بتوانیم با افزایش تولید گندم به خودکفایی کامل این محصول استراتژیک در کشور دست یابیم.

وی تولید نان باکیفیت را یکی از موضوعات مهم در تولید گندم برشمرد و گفت: باید در کنار توجه به کمیت، نان باکیفیت تولید شود تا ضمن توجه به سلامت در جامعه به کاهش ضایعات نان نیز کمک کنیم.

لازم به ذکر است؛ نخستین نمایشگاه نان خوزستان به همت اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان در محل سیلوی قدیمی اهواز (شهید آذرپیکان) از بیست و چهارم تا بیست و هفتم آبان ماه برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.