حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4486 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
توزیع گوشت مرغ جمعه‌ها با قیمت مصوب در میادین میوه و تره‌بار
02 مهر 1400 - 22:27
شناسه : 9177
6
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: جمعه‌ها هم مرغ گرم و منجمد در میادین میوه و تره‌بار منتخب تهران با قیمت مصوب توزیع می‌شود.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، رضا سالمی، افزود: با دستور آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور و پیگیری‌های وزیر جهاد کشاورزی از امروز مرغ گرم و منجمد با قیمت مصوب روز‌های جمعه هم در میادین میوه و تره‌بار منتخب تهران توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز مرغ گرم در ده میدان میوه و تره‌بار منتخب تهران توزیع شده است، گفت: میزان توزیع هم بیست تن مرغ گرم و بیست و پنج تن مرغ منجمد است و به تدریج در جمعه هفته‌های آینده میزان توزیع و تعداد میادین افزایش می‌یابد.

وی افزود: پیش از این در روز‌های جمعه کشتارگاه‌ها فعالیت نداشتند و امکان توزیع مرغ نبود، ولی با فعال کردن چند کشتارگاه منتخب این مشکل نیز مرتفع شده است.

سالمی گفت: توزیع مرغ از فردا در تمامی میادین میوه و تره‌بار تهران افزایش می‌یابد و تقریباً دو برابر می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.