حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4489 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
توقف یکماهه تأمین ارز نهاده‌های دامی
12 مرداد 1400 - 16:05
شناسه : 8415
7
اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دامی خبر داد؛ عضو هیأت مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران گفت: جابجایی دولت و بی‌توجهی به جریان مستمر تأمین نهاده‌های تولید باعث توقف یک ماهه در تأمین ارز واردات نهاده‌های دامی شده است.
ارسال توسط : منبع : اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، محمدمهدی نهاوندی، با بیان اینکه جابجایی دولت و بی‌توجهی به جریان مستمر تأمین نهاده‌های تولید باعث توقف یک ماهه در تأمین ارز واردات نهاده‌های دامی شده است، اظهار کرد: این واقعیت و شرایط موجود مدت‌ها قبل از سوی اتحادیه پیش‌بینی و به مراجع ذیربط نیز گزارش شده بود.

وی افزود: متأسفانه بی‌عملی و کندی دست‌اندرکاران از یکسو و هم زمانی با تغییرات دولت باعث تشدید کمبودها و کاهش جریان ورود نهاده‌های دامی ذرت به کشور شده است.

عضو هیأت مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران تصریح کرد: این وضعیت با وجود پیش‌بینی افزایش قابل‌توجه قیمت‌های جهانی در نیمه دوم سال‌جاری و آثار خشکسالی چشم‌انداز شرایط بسیار سختی را در پیش روی مسئولان و مردم ایجاد نموده که کاملاً قابل پیشگیری بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.