حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4486 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
نخبگان کشاورزی، نیروهای پیشران بخش
10 آبان 1402 - 13:20
شناسه : 19386
1
قائم مقام مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی بر استفاده از ظرفیت‌های نخبگان کشاورزی در پیشبرد اهداف بخش کشاورزی تأکید کرد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، رسول سلگی، قائم مقام مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی در نشست مشترک با نخبگان دانشگاهی بخش کشاورزی ضمن تشریح ساختار و جایگاه ویژه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی به عنوان حلقه‌های اصلی زنجیره تولید و ارزش در زیر بخش‌های زراعت، باغبانی گلخانه‌ها و گیاهان دارویی، دام، طیور و آبزی‌پروری، به لزوم تقویت نیروی انسانی جوان و متخصص این حوزه در راستای پویایی بیشتر بخش اشاره کرده و گفت: مدیریت و هدایت صحیح محصولات کشاورزی تولیدی با فرآوری مناسب به منظور ایجاد ارزش افزوده و تولید ثروت در بخش کشاورزی از جمله وظایف اصلی مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی است.
وی افزود: ورود فناوری‌های نوین به مزارع، باغات، دامداری‌ها و مرغداری‌ها نیز یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ها و اهداف مرکز بوده، همچنین احصاء نیازهای فناورانه ماشینی از معاونت‌های متولی تولید محصولات کشاورزی به منظور برطرف کردن این نیاز از طریق شرکت‌های توانمند دانش بنیان داخلی از برنامه‌های این مرکز است.

گفتنی است، در ادامه این جلسه، اسدالهی معاون صنایع، بحرانی رئیس گروه مکانیزاسیون زراعت، ولیخانی رئیس گروه مکانیزاسیون دام طیور و آبزیان نکاتی را در خصوص شرح وظایف و چشم اندازهای کاری بخش‌های مربوطه خود ارائه کردند. پایان بخش این نشست بازدید از دفتر مرکزتوسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی در کرج و امکانات آزمایشگاهی و تست آزمون بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.