حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4486 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
ورود مستقیم صنایع به طرح کاشت یک میلیارد درخت
10 آذر 1402 - 14:14
شناسه : 19753
3
صاحبان صنایع با توجه به مسئولیت اجتماعی خود به طور مستقیم به طرح کاشت یک میلیارد درخت ورود می‌کنند.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در نشست با رسانه‌ها درباره فرآیند مشارکت مردمی و بخش خصوصی در طرح کاشت یک میلیارد درخت گفت: ما با صاحبان صنایع مختلف تاکنون جلساتی داشتیم و روش کار این گونه نیست که صنایع برای مشارکت در طرح کاشت یک میلیارد درخت، ریالی به این سازمان بپردازند بلکه براساس مسوولیت‌های اجتماعی خود به طور مستقیم به این طرح ورود می‌کنند.

عباسعلی نوبخت افزود: برای مثال یکی از صنایع در استان آذربایجان شرقی چهار دستگاه تراکتور و یک شرکت دیگر نیز دستگاه تولید کیسه گلدانی را به طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت اهدا کرده است.

وی ادامه داد: یکی از صنایع نیز هزینه‌های تولید، هزینه ۱۰۰ میلیون نهال از یک میلیارد نهال را در مرحله تولید، کاشت و نگهداری تقبل کرده است.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری کشور همچنین از برنامه کاشت گونه‌های مناسب در حریم ۶۰ متری جنوب دریای خزر توسط یکی از صنایع خبر داد و تصریح کرد: یکی از صنایع نیز تقبل کرده که در حریم ۶۰ متری جنوب دریای خزر که قابلیت واگذاری به هیچ پروژه‌ای را ندارد با انتخاب و کاشت گونه‌ای درست و سازگار، شرایطی را ایجاد کند که مردم از ظرفیت تفرجگاهی آن بهره‌مند شوند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در مورد اعتبارات این سازمان در لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: لایحه بودجه سال آینده در حال حاضر در سطح کلان و برای وزارتخانه‌های مختلف درنظر گرفته شده و هنوز ریزاطلاعات آن و این که چه میزان اعتبار برای چه پروژه‌هایی تخصیص یافته، مشخص نیست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.