حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4489 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
پرداخت ۲۰ هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندمکاران در سه روز
07 شهریور 1402 - 17:24
شناسه : 18461
2
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از پرداخت حدود بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندمکاران در سه روز اخیر خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۷۱ درصد از پول کشاورزان بابت تحویل گندم به مراکز خرید، پرداخت شده و پیگیری برای پرداخت ۲۹ درصد باقی‌مانده مطالبات این عزیزان نیز در جریان است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، سید سعید راد با اعلام این که از روز شنبه تا دوشنبه این هفته، ۲۰ هزار و ۷۰۴ میلیارد تومان پول خرید گندم از کشاورزان به حساب این عزیزان واریز شده است، افزود: به این ترتیب تا ساعت ۷ صبح امروز، ۱۰۸ هزار و ۵۱۷ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.

وی با اشاره به این که مطالبات کشاورزان ۲۲ استان از ۷۰ تا ۹۷ درصد و مطالبات کشاورزان ۹ استان از ۵۴ تا ۶۹ درصد پرداخت شده است، اظهار کرد: درمجموع، ۷۱۲ هزار کشاورز، ۲ میلیون و ۲۱ هزار محموله حاوی محصول خود را تحویل مراکز خرید تضمینی گندم داده‌اند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در خاتمه با اعلام این که تاکنون ۱۰ میلیون و ۱۶۰ هزار تُن گندم در ۳۱ استان کشور خریداری شده است، خاطرنشان کرد: میزان خرید گندم در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۴۳ و نیم درصد و نسبت به سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۲۵ رشد داشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.