حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
کاهش ۱۰ درصدی قیمت شیر، پنیر و ماست از هفته آینده
15 مهر 1400 - 21:38
شناسه : 9376
6
وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: با تصمیمی که در ستاد تنظیم بازار به ریاست دکتر مخبر گرفته شد و بنا به دستوری که رئیس جمهور در مورد ثبات قیمت‌ها و فراوانی و دسترسی اقلام صادر کرد، از هفته آینده کاهش ۱۰ درصدی قیمت در سه محصول اصلی شیر، پنیر و ماست عملیاتی خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : ایانا
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روستای خرم‌آباد لقو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخشی از مشکلات عشایر و روستاییان مربوط به حوزه‌های زیرساختی مثل مشکلات دانش‌آموزان عشایر و دسترسی آنها به اینترنت، مشکلات بهسازی جاده‌های دسترسی عشایر و گازرسانی منطقه است.

وی افزود: گازرسانی نیز یکی از مهمترین مطالبات ۱۴ منطقه عشایری زرندیه محسوب می‌شود.

دکتر ساداتی‌نژاد خاطرنشان کرد: براساس مصوبه سفر رئیس جمهور به ایلام و کهگیلویه و بویراحمد، عشایر منطقه می‌توانند دام مازادشان را به شرکت پشتیبانی امور دام بفروشند و یا دام مولد را با علوفه امانی پرواربندی کرده و پس از فروش با این شرکت تسویه حساب کنند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: هفته آینده کمیته ویژه‌ای برای بررسی مسائل بین منابع طبیعی و عشایر و روستاییان تشکیل می‌شود.

دکتر ساداتی‌نژاد نصریح کرد: با تصمیمی که در ستاد تنظیم بازار به ریاست دکتر مخبر گرفته شد و بنا به دستوری که رئیس جمهور در مورد ثبات قیمت‌ها و فراوانی و دسترسی اقلام صادر کرد، از هفته آینده کاهش ۱۰ درصدی قیمت در سه محصول اصلی شیر و پنیر و ماست عملیاتی خواهد شد.

وی گفت: هفته آینده، شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی با کمک اتحادیه‌ها و تشکل‌ها نسبت به توزیع تخم‌مرغ و مرغ در حوزه شهرهایی که براساس بررسی‌های انجام شده با کمبود مواجه هستند، اقدام خواهد کرد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که تلاش می‌کنیم آرامش و ثبات در بازار محصولات غذایی وجود داشته باشد، تأکید کرد: بخشی از مشکلات امروز تولید به تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های گذشته مرتبط است اما در کل تلاش می‌شود از ظرفیت تشکل‌ها استفاده کنیم تا آرامش در بازار ایجاد شود.

وی با اشاره به این که دو پایانه پسته و انار که از گدشته پیگیری ساخت آنها در استان مرکزی انجام شده با مشکل واگذاری، مالکیت و تسهیلات روبرو هستند، گفت: این موضوعات در کمیته‌ای ویژه بررسی می‌شود تا با بهره‌برداری از آنها باغداران ساوه و زرندیه از مزایای این دو پایانه بهره‌مند شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.