اسلایدبانک کشاورزیجهاد کشاورزییادداشت ویژه

حضور ارزشمند بانک کشاورزی در نمایشگاه اگروفود

یکی از مهم‌ترین رویدادهای مرتبط با این صنایع، برگزاری نمایشگاه اگروفود است که توانسته در سطح دنیا، توجه افراد و سازمان‌های مختلفی را به خود جلب کند. در این نمایشگاه امکان عرضه انواع محصولات و حضور شرکت‌های مرتبط با صنایع غذایی و کشاورزی فراهم شده و در همین راستا و با توجه به اهمیت بانک کشاورزی به عنوان یک حلقه مهم از زنجیره تولیدات محصولات کشاورزی و صنایع غذایی، غرفه بانک کشاورزی در این نمایشگاه برپا گشته و کارشناسان این بانک تخصصی، پاسخگوی دست‌اندرکاران بخش کشاورزی و صنایع غذایی کشور بودند.

بی‌شک برگزاری نمایشگاه صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، نقش مهمی در بهبود جایگاه اقتصادی و حمایت از زنجیره تولیدات محصولات کشاورزی و صنایع غذایی در کشور داشته و این نمایشگاه فرصت فوق‌العاده‌ای برای ارائه جدیدترین دستاوردها در حوزه‌های مرتبط می‌باشد.

با توجه به اهمیت این موضوع، مدیرعامل بانک کشاورزی نیز در دیداری که از این نمایشگاه به‌عمل آورد، با اشاره به ظرفیت‌های فراوان بخش کشاورزی و نقشی که در تأمین و تحکیم امنیت غذایی کشور دارد، نمایشگاه اگروفود را فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای فعالان صنایع کشاورزی و به ویژه صنایع غذایی نامید تا ضمن انتقال تجربیات و این دستاوردها، زمینه رشد و اعتلای این صنعت را فراهم شود.

وی با توجه به این‌که بانک کشاورزی علاوه بر خدمات و حمایت‌های تسهیلاتی، ظرفیت‌ها و امکانات مناسبی را در زمینه ارایه سایر خدمات بانکی دارد، به توسعه تعامل فعالان صنایع کشاورزی و غذایی با این بانک در زمینه‌ خدمات بانکی تأکید کرد.

به طور کلی می‌توان گفت که شبکه گسترده شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور و نیروی انسانی متخصص، پرتلاش و توانمند از جمله ظرفیت‌های ارزشمند این بانک تخصصی برای ارائه خدمات بانکی به کلیه تولیدکنندگان و شاغلان بخش کشاورزی و صنایع غذایی و همچنین عموم هموطنان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا