اخبار ویژهاسلایدجهاد کشاورزی

اعلام حمایت هسته مرکزی شورای مشورتی وکانون همبستگی فرزندان شاهد شاغل وزارت جهاد کشاورزی از دکتر نوری قزلجه

هسته مرکزی شورای مشورتی وکانون همبستگی فرزندان شاهد شاغل وزارت جهاد کشاورزی طی بیانیه‌ای حمایت خود را از معرفی آقای دکتر غلامرضا نوری قزلجه به عنوان وزیر جهاد کشاورزی اعلام نمود.

متن بیانیه‌ هسته مرکزی شورای مشورتی وکانون همبستگی فرزندان شاهد شاغل وزارت جهاد کشاورزی به شرح ذیل می‌باشد:

نقطه عطف حیات بشر، آن دم رقم می‌خورد که باور انسان، یاور او در عرصه‌های مختلف کارزار شود.
اگر حیات بشری را آمیزه‌ای از عقیده و جهاد بدانیم، پویندۀ چنین مسیر سراسر افتخاری، می‌تواند زندگی خود را عرصۀ کارزاری ببیند تا در این صحنۀ یکتا، هنرمندی خود را به تصویر کشیده و هر نوع کُنشی را به چشم «مجاهدت» ببیند.
در روزگاری که زیر بنای هر پیشرفتی را «توسعه اقتصادی» می‌دانند، تلاش و تکاپو برای خودکفایی و خوداتکایی کشور در تولید محصولات غذایی، روی دیگر «جهاد» برای «سازندگی» است که مهمترین عامل در تقویت اقتدار و امنیت غذایی کشور به عنوان اصلی‌ترین مولفه‌ در حفظ اقتدار و امنیت ملی کشور است.
رویکرد و اعتقاد ما، همان آرمان و انگیزه پدران شهیدمان برای حضور در «جهاد سازندگی» است و در این راستا، ادای دین به ارواح مطهر آنها (و سایر شهدای مظلوم جهادگر) را در خدمت‌رسانی مجاهدانه به بخش کشاورزی می‌دانیم.
اگر سنگرسازان بی‌سنگر جهاد سازندگی در دوران هشت سال دفاع مقدس با نوآوری و خودباوری، کاردانی و تخصص خود را به تصویر کشیده و مردم باوری و مردم یاوری را در نظام اسلامی نهادینه کردند، فرزندان و همسنگران آنان با بهره‌گیری از راز و رمز خط شکنی جهادگران در عرصه‌های محرومیت زدایی و مهندسی جنگ، کارآمدی و توانمندی خود را اثبات نموده‌اند.
حاکمیت فرهنگ جهادی بر تفکر و روحیه مدیران، روش و منشی است که نقشه عبور از گردنه‌های سخت و مسیرهای صعب العبور است و ما این اراده مجاهدانه را در برنامه‌های اجرایی و عملیاتی برادر جهادگر آقای دکتر غلامرضا نوری قزلجه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی یافته‌ایم.
فردی که سوابق کاری و عملکرد درخشانش نشان از عزم راسخی دارد که نیاز امروز زمانه ماست.
ما به عنوان وارثانِ راست قامتانِ جاودانۀ تاریخ، ضمن اعلام حمایت از برنامه‌های اعلامی ایشان برای وزارت جهاد کشاورزی در دولت چهاردهم، این نقشه راهنما را مقدّمه‌ای بر جهش هدفمند تولید در بخش کشاورزی و مقدمه‌ای برای خود کفایی و پایداری اقتصادی و آرامش در سفره مردم با مشارکت مردم می‌دانیم.
امید است نمایندگان محترم مردم در خانه ملت، با شناختی که از خدمات برادر جهادگر آقای دکتر نوری قزلجه در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی و همچنین سوابق ایشان در عرصه های اجرایی جهادسازندگی و مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی دارند، با رأی حداکثری و قاطع خود، «کشاورز زاده‌‌ای دردآشنا» را برگزینند تا بار دیگر بتوانیم تحولات اثرگذار و ماندگار در بخش کشاورزی را شاهد باشیم. انشاالله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا