حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 3 شوال 1442 Friday, 14 May , 2021 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1020 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
برند ملی «پگاه»، باید منافع ذینفعان را تأمین کند
21 دی 1399 - 15:56
شناسه : 5963
بازدید 89
0

با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در شرکت پگاه، ۲۵ محصول جدید، پرتال جامع پگاه و شعار تازه این شرکت رونمایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیرایران (پگاه)، دراین مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکت صنایع شیرایران (پگاه) و شرکت‌های تابعه […]

ارسال توسط :
پ
پ

با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در شرکت پگاه، ۲۵ محصول جدید، پرتال جامع پگاه و شعار تازه این شرکت رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیرایران (پگاه)، دراین مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکت صنایع شیرایران (پگاه) و شرکت‌های تابعه در پگاه تهران برگزار شد، اقدامات جدید ۳۰ شرکت تابعه صندوق بازنشستگی کشوری در بدنه شرکت صنایع شیر ایران مطرح و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از خطوط تولید شرکت پگاه تهران نیز، بازدید کرد.

براساس این گزارش، در این مراسم بیش از ۲۵ محصول جدید رونمایی شد تا به زودی وارد بازار شود و در ادامه سایت جامع پگاه با ۴ زیرسایت و درگاه شفافیت و شعار جدید این شرکت نیز رونمایی شد.

رسالت اصلی شرکت صنایع شیر ایران

اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این مراسم و در جمع مدیران شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، با اشاره به قدمت و جایگاه برند پگاه در افکار عمومی گفت: حفظ و ارتقاء برند ملی پگاه و بازدهی مناسب برای ذینفعان، رسالت اصلی شرکت صنایع شیر ایران و مورد انتظار صندوق بازنشستگی کشوری است.

وی ادامه داد: پگاه به‌عنوان یکی از بهترین دارائی‌های بازنشستگان درصندوق بازنشستگی مطرح است اما باید بهتر از وضع کنونی ارزش آفرینی داشته باشد؛ چراکه برند پگاه با سابقه ۶۶ ساله و صادرات در بیرون مرزهای ایران، هم اکنون نیازمند نوآوری‌های خاص و ارتقای کیفی بیشتر محصولات است.

وی خطاب به مدیران عامل شرکت‌های تابعه صنایع شیرایران هم گفت: در پیچ تاریخی قرار داریم که باید برند پگاه را به وضعیت عالی ارتقاء دهیم چراکه خوب بودن برای برند پگاه که یک برند معمولی نیست امتیاز محسوب نمی‌شود و عالی بودن و رشد برند از میرایی برند جلوگیری می‌کند و ما باید انتخاب کنیم که می‌خواهیم خوب بمانیم یا عالی شویم. چراکه مجموعه‌های بزرگ و نامی چون پگاه، بعد از دوره رشد و پذیرش و برند شدن، وارد مرحله سنگینی می‌شوند که به سمت میرایی پیش می‌روند و همچون فیلی می‌شوند که تکان خوردنش سخت است.

افتخاری با اشاره به حضور منابع انسانی با سوابق بالای کاری تأکید کرد: افزایش حس تعلق سازمانی در صیانت از برند حائز اهمیت است مشروط بر اینکه این حضور تبدیل به عادت نشود و با نوآوری به سمت و سوی چابکی حرکت کند.

 

وی، نوآوری در حوزه‌های مختلف و خاص برند در حوزه‌های مختلف تولید محصولات جدید، بهبود روش وفرآیندهای تولید وضرورت تدوین شیوه‌نامه اداره کسب و کار را راه برون رفت از ایستائی به پویائی برند توصیف و افزود: چابکی درسازمان با نوآوری درابعاد مختلف فراهم می‌شود اما نوآوری اختصاصی برای پگاه نیاز است تا در کنار ارتقای کیفیت، شاهد جایگاه‌یابی و بهبود تصویر ذهنی مخاطبان از برند باشیم به‌گونه‌ای که با عنوان نام شیر برند «پگاه» نزد مصرف‌کننده تداعی شود که این امر مستلزم کاری خاص است.

افتخاری، با اشاره به اینکه سهامداران اصلی شرکت، بازنشستگانی هستند که در قبال آنها مسئولیم، گفت: اگر به دنبال سرمایه‌گذاری با هدف توسعه هستیم باید پگاه را برای سرمایه‌پذیری جذاب کنیم زیرا سرمایه‌گذاری باید با بازدهی مناسب اقتصادی همراه باشد.

وی تأکید کرد: انتظار ما به‌عنوان سهامدار شرکت صنایع شیر ایران این است که برند پگاه با بازده مناسب برای ذینفعان باشد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی ارتقاء کیفیت را راز ماندگاری برند برشمرد و افزود: اعتلای برند پگاه نزد مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی با ایجاد تصویر ذهنی مثبت در مصرف‌کننده اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا نگاه مردم به‌عنوان مصرف‌کنندگان به برند پگاه می‌تواند نگاه به یک برند ملی باشد ازهمین‌رو ضرورت دارد، ارزش آفرینی درحوزه قیمت، کیفیت، تقویت دسترس پذیری را مدنظر داشت و ظرفیت و توان لازم برای رشد و توسعه برند را ایجاد کرد.

وی حیات برند ۶۶ ساله پگاه را مرهون زحمات همه کسانی دانست که از ابتدا تا کنون در مسیر توسعه این شرکت متحمل زحمات زیادی شده‌اند و افزود: تکریم نیروی انسانی از موارد قابل اهمیت است که در فرایند بهبود شرکت‌ها می‌تواند مؤثر باشد.

صنایع شیرایران درمسیر خودکفایی و جهش تولید

عبداله قدوسی، مدیرعامل شرکت صنایع شیرایران نیز دراین جلسه با اعلام خبر تولید محصولات جدید، ازافزایش ارزش سبد محصولات خبر داد و گفت: خودکفائی درحوزه تولید استابلایزر و قطعات فنی با تکیه برتوان متخصصان داخلی شرکت ازجمله اقدامات شاخص صنایع شیر ایران بوده است که ادامه نیز خواهد داشت.

وی به تشکیل ۱۳ کارگروه تخصصی درصنایع شیر ایران اشاره کرد و گفت: یکپارچه‌سازی فرمولاسیون تولید و یکسان‌سازی بسته‌بندی محصولات از جمله اقدامات جدید برای یکسان‌سازی کیفی محصولات در سراسر ایران بوده که از سوی صنایع شیر ایران با تمام توان اجرایی شده و ادامه داد.

وی از تحقق ۹۸ درصدی سود پیش‌بینی شده در ۹ ماهه سال‌جاری خبر داد و گفت: تا پایان سال و در ۳ ماهه پایانی سال علاوه‌بر تحقق اعداد پیش‌بینی شده برنامه‌ریزی شده تا فراتر از برنامه‌ریزی اقدامات نهایی شود.

قدوسی تأکید کرد: در سال‌جاری تمرکز برافزایش ارزش سبد محصولات بوده است که در حوزه صادرات، ارزش سبد صادراتی به بیش از ۲ برابر یکی از توفیقات است.

کسب ۳ تندیس استاندارد نمونه کشوری و لوح صنعت سبز، از دیگر اقدامات شرکت در سال‌جاری است.

بازدید و رونمایی از اقدامات تازه

گفتنی است، در ادامه این مراسم، بازدید از کارخانه‌های شهید صائمی و محصولات استریل انجام و رونمایی از شعار تبلیغاتی جدید پگاه با عنوان «طعم خوش سلامتی» و درگاه شفافیت و پرتال جدید پگاه (با ۴ زیرسایت) نیز انجام شد.

بخشی از محصولات جدید پگاه در حوزه محصولات صنعتی و در حوزه خودکفائی بود که به صورت نمونه ر ساخت استابلایزها و پودرهای جدید صنعتی بود که با تکیه بر توان متحصصان داخلی پگاه انجام شده است.

همچنین چندین محصول تازه که به زودی به بازار مصرف داخلی و خارجی عرضه شده یا خواهد شد نیز از دیگر اقدامات این رویداد بود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.