حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4462 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
مسکن از اولویت‌های قطعی اقتصاد
22 شهریور 1401 - 14:06
شناسه : 14090
4
رهبر معظم انقلاب مسکن را اولویت قطعی اقتصاد دانسته‌اند و از فرمایشات ایشان مشخص بود که ایشان رضایت کافی از تولید مسکن در کشور ندارند.
ارسال توسط : منبع : دانستنی آنلاین
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، زاکانی در شهرداری تهران علیرغم وظیفه ذاتی خود در قالب قرارگاه جهادی مسکن اقدام به تولید سالیانه ١٨٠ هزار واحد مسکونی برای واگذاری به گروه‌های هدف جامعه نموده است و در همین راستا تفاهم نامه ها و قرارداد بیش از ٣٠٠ هزار مسکن در تهران از طریق سازمان نوسازی شهر تهران منعقد شده و عملیات اجرایی برخی از پروژه ها نیز آغاز شده است.

از این رو در این کمپین تمام مستاجران، زوج‌های جوان که قرار است در این طرح شهرداری تهران دارای مسکن شوند حمایت خود را از این اقدام دکتر زاکانی اعلام می داریم و خواستار حمایت همه جانبه دولت و دستگاه‌ها برای دستیابی به این مهم هستیم.

برای مشارکت در پویش حمایت از شهرداری تهران برای احداث سالیانه ١٨٠ هزار واحد مسکونی جهت خانه دار کردن مستاجران و زوج‌های جوان در تهران به صفحه فارس من در خبرگزاری فارس مراجعه و از این پویش حمایت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.