اخبار ویژهاسلایدتعاون روستایی

انتصاب نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی در هیأت رئیسه و اجلاس اتاق اصناف کشاورزی ایران و دبیر هیأت عالی نظارت بر اصناف کشاورزی

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، احکام یاد شده به استناد آیین‌نامه اجرایی نظام صنفی کارهای کشاورزی و منابع طبیعی مصوب هیأت وزیران صادر شده است.

بنا به حکم صادره دکتر اسماعیل قادری‌فر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به‌عنوان «نماینده وزارت جهاد کشاورزی در هیأت رئیسه اتاق اصناف کشاورزی ایران» منصوب گردیده است. در این حکم آمده است انتظار می‌رود با هماهنگی و تعامل با مجموعه‌های مرتبط در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری امور کلان نظام صنفی کشاورزی، زمینه حضور بیشتر اصناف بخش کشاورزی در امور برنامه‌ریزی و اجرایی و دفاع ار منافع صنفی و حرفه‌ای شاغلین بخش کشاورزی فراهم گردد. در حکم دیگر مراد محمدی، معاون توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام‌های بهره‌برداری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به‌عنوان «نماینده وزارت جهاد کشاورزی در اتاق اصناف کشاورزی ایران» منصوب شده است. در این حکم بر برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری برای اداره امور کلان نظام صنفی کارهای کشاورزی و دفاع از حقوق و منافع صنفی و حرفه‌ای شاغلین بخش کشاورزی تأکید شده است. همچنین طی حکمی مسعود عدل‌طلب، مدیرکل دفتر ساماندهی صنوف و تشکل‌های مردم نهاد سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در سمت «دبیر هیأت عالی نظارت بر اصناف کشاورزی ایران» ابقا شد. در این حکم پیگیری امور جاری هیأت عالی نظارت بر اصناف کشاورزی ایران، نظارت بر حسن اجرای وظایف قانونی اتحادیه‌های صنفی کشاورزی و اتاق‌های اصناف کشاورزی، تدوین مقررات و ایجاد هماهنگی بین کمیسیون‌های نظارت بر اصناف کشاورزی شهرستان‌ها و نظارت بر فعالیت آنها مورد اشاره قرار داده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا