اسلایدشیلات و آبزیان

دیدار معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران با استاندار اردبیل

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، مهندس حسینی در این دیدار ظرفیت استان اردبیل را در حوزه آبزی‌پروری به لحاظ داشتن استعداد و قابلیت‌های بالفعل مهم عنوان کرده و افزود: یکی از اهداف اساسی سازمان شیلات توسعه و افزایش سهم آبزیان در امنیت غذایی کشور است که با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که شده، علاوه‌بر تلاش برای تأمین امنیت غذایی در داخل، تمرکز خود را بر صادرات محصولات آبزی به کشورها قرار داده‌ایم.
رییس سازمان شیلات ایران ارتقای کمی و کیفی تولیدات آبزی‌پروری با بکارگیری دانش روز رو امری ضروری دانسته و گفت: عملیاتی نمودن تکنولوژی‌های برتر و هوشمندسازی مزارع آبزی‌پروری و همچنین حل مشکلات ساختمان اداری اداره کل شیلات استان و کمبود نیروی انسانی از دغدغه‌های مهم سازمان شیلات هست که انتظار داریم با عنایت و توجه شما حل شود.
دکتر عاملی، استاندار اردبیل نیزضمن خوش آمد و خیرمقدم به معاون وزیر جهاد کشاورزی و هیأت همراه، با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان در حوزه آب و وجود منابع آبی متعدد در سطح استان گفت: این منابع آبی ظرفیت‌های ویژه‌ای را برای بهره‌برداری برای تولید آبزیان در استان فراهم نموده است که با حمایت از این تولیدکنندگان می‌توانیم علاوه‌بر فراهم نمودن زمینه اشتغال‌زایی، نقشی مهم در توسعه صنعت آبزی‌پروری داشته باشیم.
استاندار اردبیل در ادامه وجود بازار عرضه تخصصی آبزیان را ضروری دانسته و در جهت حل مشکلات مربوط به حوزه شیلات قول مساعد دادند.
گفتنی است در این دیدار دکتر عبداللهی معاون اقتصادی استاندار، مهندس تقی‌زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، مهندس دهقان مشاور عالی رییس سازمان شیلات ایران و دکتر اله‌بخش مدیرکل شیلات استان اردبیل نیز در این جلسه حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا