اخبار ویژهاسلایدجهاد کشاورزی

پیام معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت روز کارمند

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر هوشنگ محمدی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت روز کارمند پیامی را صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

روز کارمند، یادآوری از انسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم وکسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گره‌‌گشایی زندگی مردم، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است؛ همچنین همکاران عزیزم در وزارت جهاد کشاورزی علی‌رغم برخی تنگناها و محدودیت‌ها وبا بکارگیری فرهنگ و مدیریت جهادی، خالصانه و صادقانه آینه وظیفه‌شناسی و پژواک دانایی و تعهد و مصداق آن هستند.

آنان که نتیجه بذر تلاش و کوشش‌شان خدمت بی‌منت، و در نتیجه درخت امیدی است که به بار می‌نشیند و نویدبخش آینده‌ای پرنشاط و تحول بخش، کشاورزی است.

درود بر همت بلند‌تان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و شهدای جهادکشاورزی و تبریک روز کارمند از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ شما همکاران خدوم و ساعی صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.

یقیناً برای تعالی بخش کشاورزی، نیازمند بکارگیری تمام توان بالقوه شما مدافعان امنیت غذایی در تمامی سطوح فردی، تیمی و سازمانی، را می‌طلبد که باید باحمیت و همت بلند همه باهم به آرمان‌های بلند امام و رهبری دست یابیم خداوندیار و نگهدارتان باد.

معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا