اسلایدجهاد کشاورزی

رشد ۳۰۰ درصدی کمیت و رشد قابل توجه در کیفیت نمایشگاه کشاورزی

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، صبح امروز نخستین نمایشگاه جامع کشاورزی و نهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های دامی به همت بخش خصوصی و با حضور وزیر جهاد کشاورزی، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، اتحادیه‌ها و تشکل‌های کشاورزی افتتاح شد.

در این مراسم، دکتر علیرضا رضازاده، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: شیوع کرونا باعث رکود، کم‌رمق شدن و لغو نمایشگاه‌ها در کشور شده بود اما دوباره این نمایشگاه‌ها رونق گرفته و وزارت جهاد کشاورزی از این نمایشگاه‌ها حمایت معنوی و سیاستگذاری می‌کند‌.

وی با بیان این که نمایشگاه امروز با نمایشگاه‌های گذشته تفاوت دارد، افزود: این نمایشگاه شروع یک حرکت به سمت استمرار نمایشگاه جامع کشاورزی در ایران است و کشاورزان می‌توانند از این نمایشگاه به خوبی بهره‌برداری کنند‌.

دکتر رضازاده تصریح کرد: امروز چندین اتحادیه و انجمن گردهم آمده‌اند و وزارت جهاد کشاورزی در این نمایشگاه یک سالن مجزا دارد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم از غرفه‌های بخش کشاورزی حمایت می‌کند‌.

دکتر رضازاده خاطرنشان کرد: این نمایشگاه رشد ۳۰۰ درصدی در کمیت و رشد قابل توجه در کیفیت دارد.

وی در پایان گفت: بنابر آمار، این نمایشگاه در ۲۵ هزار متر مربع و ۱۲ سالن برگزار شده و بزرگترین نمایشگاه کشاورزی در کشور محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا