وزارت جهادکشاورزی برترین «پاسخگوی برخط» دولت شد
به گزارش داغ (دیدهبان امنیت غذایی)، مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در راستای رویکرد رییس دولت سیزدهم و انتظارات بهحق مردم در مورد کاهش فاصله مسوولان با آحاد جامعه و رسیدگی بیمنت به مطالبات مردم با ارزیابی عملکرد وزارتخانهها و دستگاههای دولتی براساس شاخصهای ابلاغ شده آن مرکز، وزارت جهادکشاورزی را در «پاسخگویی برخط ۶۱۳۳» با بررسی شاخصهای چهارگانه، در پاسخگویی، برخط بودن مدیران ستادی و استانی و تعیین تکلیف موضوعات درخواستی بهعنوان رتبه اول سال ۱۴۰۱ برگزید.
رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در نامهای با تصریح بر ارسال نتایج ارزیابی به رییسجمهور، خطاب به وزیر جهادکشاورزی آورده است: از حضور جنابعالی در نهاد ریاستجمهوری و پاسخگویی به تماسهای مردمی واصله به ۶۱۳۳ بهعنوان برترین دستگاه و وزارتخانه و همچنین ملاقاتهای چهرهبهچهره با مردم و متقاضیان قدردانی میکنم.
گفتنی است؛ وزارت جهادکشاورزی در ملاقات چهره به چهره با ارزیابی شاخصهای پنجگانه و ستاد ارتباطات مردمی با ارزیابی شاخصهای بیست و پنجگانه رتبه سوم را به دست آورده است.