اسلایدجهاد کشاورزی

تقدیر مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صندوق تعاون روستایی ایرانیان از رئیس جمهور

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، متن نامه‌ها به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
حضرت آیت‌ا… جناب آقای دکتر رئیسی
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران
با تقدیم احترام،
ضمن تشکر از تدبیر و امعان نظر جنابعالی به نامه شماره ۱۴۰۲/۱۰۲ت مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۸ با موضوع مشخصات مدنظر تشکل ها جهت تعیین وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی باتوجه به سوابق اجرایی، مدیریتی، دغدغه‌های کنونی حمایت خود را از جناب آقای دکتر نیکبخت اعلام داشته تا بتوانیم شاهد تحولات مثبت و قابل توجهی در بخش کشاورزی در راستای منویات مقام معظم رهبری در زمینه رشد و رونق تولید باشیم.
اطمینان داریم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در کمیسیون کشاورزی باتوجه به دغدغه‌های کنونی و موضوع مدنظر رهبر معظم انقلاب حسن نظر خود را با اعطای رای مثبت به جناب آقای دکتر نیکبخت مبذول خواهند داشت.
بسمه تعالی
جناب آقای دکتر عسگری
رئیس محترم کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی
با تقدیم احترام،
ضمن تشکر از تدبیر و امعان نظر جنابعالی به نامه شماره ۱۴۰۲/۱۰۲ت مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۸ با موضوع مشخصات مدنظر تشکل‌ها جهت تعیین وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی باتوجه به سوابق اجرایی، مدیریتی، دغدغه‌های کنونی حمایت خود را از جناب آقای دکتر نیکبخت اعلام داشته تا بتوانیم شاهد تحولات مثبت و قابل توجهی در بخش کشاورزی در راستای منویات مقام معظم رهبری در زمینه رشد و رونق تولید باشیم.
اطمینان داریم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در کمیسیون کشاورزی باتوجه به دغدغه‌های کنونی و موضوع مدنظر رهبر معظم انقلاب حسن نظر خود را با اعطای رأی مثبت به جناب آقای دکتر نیکبخت مبذول خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا