اسلایدباغبانیجهاد کشاورزی

انقلاب خمینی قطب نوظهور در معادلات جهانی بود

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی امام خمینی را شخصیت بی‌نظیر معاصر معرفی کرد و شکرانه این انقلاب را کار و تلاش بی‌وقفه برای مردم و کشور دانست.

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در دیدار با معاون امور باغبانی و شورای مدیران این معاونت، ضمن تسلیت ایام ارتحال امام خمینی (ره) گفت: یکی از ابعاد شخصیتی امام راحل، این بود که معادلات بین‌المللی را تغییر داد.

امام خمینی (ره) دو قطب جهانی را با درایت و تدبیر بر هم زد و یک قطب سومی به نام انقلاب اسلامی ایران را بنیان نهاد.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب امام خمینی در دنیا بی‌نظیر و باور نکردنی بود و حتی پس از سال‌ها ، دنیا نمونه‌ای از آن را سراغ ندارد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی افزود: حضور مردم در تشییع شهدای خدمت نشانه دیگری از انقلاب است که ثبات و اتحاد ایران را به جهان نشان داد.

وی در ادامه ضمن تأکید بر قدرشناسی ملت ایران در تشییع شهدای خدمت گفت: باید قدر مردم را بدانیم که پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و این حضور نفسی تازه به انقلاب داد و امنیت کشور را تثبیت کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ربانی اظهار کرد: فضای وزارت جهاد کشاورزی،یک فضای همدلی و همکاری است که باید این روحیه همواره تقویت شود و با قدرت ادامه پیدا کند، این حرکت ادای دین به رییس‌جمهور شهید و مردم است.

معاون امور باغبانی وزارت جهادکشاورزی نیز در این دیدار ضمن تأکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: کار و تلاش‌های شبانه‌روزی در مجموعه معاونت باغبانی، شدت بیشتری گرفته است.

وی شرایط بارش‌های بهاری را برای کشاورزی ایران مثبت ارزیابی و فراوانی محصولات باغی را برای سال جاری پیش‌بینی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا