اخبار ویژهاسلایدجهاد کشاورزی

بیانیه حمایت اتحادیه تعاونی‌های گلخانه‌داران کشور از دکتر ساداتی‌نژاد

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، محمد بلاغی، رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های گلخانه‌داران کشور در راستای حمایت از دکتر ساداتی‌نژاد به‌عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

آنچه لازم به نظر می‌رسید؛ رسیدن به یک اسم برای هدایت و نظارت مبتنی بر استراتژی ارتقاء تولیدکشاورزی مبتنی بر صادرات ایران بود. که فعلاً انجام شده به نظر می‌رسد. و آنچه لازم است؛ امروز لازم است ذی‌نفعان و مجریان واقعی تولیدات کشاورزی؛ مانند عاشقانه‌ای، دل عاشق یک روستایی کشاورز، دامدار، گلخانه‌دار و تولیدکننده مولد در کشور، برای فردای کشاورزی پایدار ایران کنار یکدیگر قرار بگیریم و در قالب خرد جمعی؛ از وزیر محترم بعنوان دولت ناظر بر اجرای کشاورزی؛ ارتباط و نظارت مبتنی بر استراتژی روشمند آرزو و مطالبه کنیم.

لذا اتحادیه تعاونی‌های گلخانه‌داران کشور با بررسی کلیات برنامه منتشر شده از طرف دکتر ساداتی‌نژاد و ارتباط مؤثر و روشمند ایشان در کمیسیون کشاورزی مجلس محترم با این اتحادیه در پیگیری و نتیجه‌گیری مثبت یارانه سوخت هواپیماهای باری و انجام حمل و نقل سریع در جهت صادرات و ارزآوری و انجام این مهم در ٢٢روز کاری و همچنین تمرکز و محوریت؛ شناخت، ایجاد، تثبیت و توسعه‌ای زنجیره‌های ارزش محصولات کشاورزی در برنامه ارائه شده، ضمن اعلام حمایت از دکتر ساداتی‌نژاد آمادگی کامل و انتظار خود را برای همکاری هم‌جانبه اعلام می‌دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا