اخبار ویژهاسلایدجهاد کشاورزی

داشتن ایران قوی با وجود امنیت غذایی در کشور

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، وی امروز در نشست قرارگاه امنیت غذایی که در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شده بود، گفت: مقام معظم رهبری بر امنیت غذایی تأکید بسیار دارند و آن را همسو با امنیت ملی و قدرت در منطقه می‌دانند. ما نیز برای اینکه بتوانیم کشوری قوی و قدرتمند داشته باشیم، باید به امنیت غذایی کشور توجه بیشتری شود.
نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر‏ با بیان این که حضور دکتر ساداتی‌نژاد در وزارت جهاد کشاورزی باعث خرسندی نیروهای انقلابی کشور است، تصریح کرد: صادقانه بگویم زمانی که دکتر ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی از مجلس رفت و به دولت پیوست، مجلس شورای اسلامی متضرر شد، چرا که یک نیروی خدوم و مردمی را از دست داد. ایشان بسیار متدین، علمی، پیگیر و آشنا به امور بخش کشاورزی بود و بخش را کاملاً رصد می‌کرد و دغدغه کشاورزان را داشت، اما با وجود متضرر شدن مجلس، حضور ایشان در وزارت جهاد کشاورزی باعث خوشحالی نیروهای انقلابی مجلس و دولت مردمی است.
نایب رئیس مجلس گفت: عدم هماهنگی، یکی از دلایل اصلی ناکامی دولت قبل در بهبود معیشت و تأمین سفره مردم بود که جای خرسندی است با همدلی بوجود آمده بین دستگاه‌های جهاد کشاورزی‏، صمت و قوه قضاییه این مشکل مرتفع شده است.
وی تصریح کرد: موضوع آمایش سرزمین در حوزه کشاورزی بسیار حائز اهمیت است و واقعیت غیرقابل انکار است که اگر در دولت آقای رئیسی و در وزارت آقای ساداتی‌نژاد اتفاقی نیافتد‏، بعید است دیگر اتفاق خاصی رخ دهد.
دکتر نیکزاد در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: کشت وسیع محصولات کشاورزی و جلوگیری از خرده‌مالکی و نیز در دسترس بودن ماشین‌آلات کشاورزی و اهمیت دادن به مکانیزاسیون باید مورد توجه خاص قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا