اسلایدشیلات و آبزیان

بازدید معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران از کارخانه تولید خوراک آبزیان در اردبیل

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، مهندس حسینی در حاشیه این بازدید صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان را به‌عنوان صنعتی استراتژیک در چرخه‌ تولید صنایع غذایی عنوان کرده و گفت: بحث تولید خوراک آبزیان ضمن اینکه محصولی استراتژی هست، برخلاف سایر خوراکی‌ها پیچیدگی و تخصص‌های خاص خود را دارد که به لحاظ گونه و… قابل قیاس با سایر خوراک نیست.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: تغذیه در آبزیان از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار بوده و در واقع رکن اصلی در صنعت آبزی‌پروری است.

رییس سازمان شیلات ایران افزود: با توجه به اهمیت خاص تغذیه در صنعت آبزی‌پروری جا دارد بهای لازم به این بخش مهم از آبزی‌پروری داده شود.

مهندس حسینی ادامه داد: جایگاه این صنعت هم از نظر امنیت غذایی و هم از نظر استراتژی‌های لازم در جهت توسعه صادرات موردتوجه است، اگر در بحث تولید خوراک هدف‌گذاری بر روی صادرات نباشد در واقع نمی‌توان گفت اقدام یا کاری انجام شده است، بنابراین تراز کاری به لحاظ تخصص باید صادرات محور باشد و طوری تکنولوژی و توان تان را بالا ببرید تا در اینده در بحث صادرات حرف برای گفتن داشته باشید.

معاون وزیر جهاد کشاورزی حمایت از تولیدکنندگان را امری ضروری عنوان کرده و گفت: سازمان شیلات در هرجایی که بحث تولید باشد استقبال کرده و حمایت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا